Recensie Denisa (Roe), Schippersstraat 41/3 4,23 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze zit nog steeds op haar vertrouwde adres en heeft ook nog veel bezoekers.
Nog altijd weinig opwarming en dadelijk het condoom erover. Ze pijpt wel goed en lang dus hij komt wel in positie. Het neuken is zeer goed, je kan ze in alle posities leggen en draaien. Goed doorstoten mag en ze kijkt je steeds in de ogen met een glimlach.
Positief ingestelde meid die zeker niet op de klok kijkt en ook wel vlot een gesprekje voert in het Engels.
De siliconen zijn niet super groot en zijn in verhouding met het lichaam. Het blijft toch wel wat onnatuurlijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik vind Denise leuk. Toffe meid, aardig personaliteit, (glim)lacht ook veel. Heeft zeker een infectieuze persoonlijkheid.

Lichaam is super mooi, zeker slank/atletisch. Borsten zijn inderdaad al van silicone, C-cup. Ik vind ze prima, eerlijk gezegd.

Pijpen is goed (niet slecht, niet geweldig, maar goed). Beffen mocht. PZC kon ook mits bijbetaling voor 50 euro. Dus lekker 69 met PZC gedaan voor een poosje.

Neuken was ook goed (niet slecht, niet geweldig, maar goed). Eerst missionaris, dat was wel een beetje ongemakkelijk, dus dan maar doggy. Dat was veel beter, lekker goed doorgestoten en goed klaargekomen.

Bij Denise, ben ik al een tweede keer langs geweest. Qua uiterlijk en persoonlijkheid is ze toch wel een beetje anders dan meeste Roemeense dames, en van mij mag dat wel.

Herhalingsgevaar is er zeker.

Als ik de recensies hier leest, lijkt het erop dat ze nauwelijks twee jaar hier zit. Ze is ook piepjong. Het lijkt me wel dat ze effectief beter en beter aan het worden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een eerst leuk gesprekje aan de deur Denise gevraagd om over mijn voorstel na te denken(PBN, 40 min, € 100). dus een rondje gelopen. Bij aankomst na rondje werd gelijk de deur voor mij opengedaan, ze was akkoord met mijn voorstel en ik volgde deze mooie milf naar boven. Na de betaling hebben we ons goed gewassen. Na een korte staande verkenning werd ik op het bed gedirgeerd. Vakkundig werd het comdoom om mijn stevige vriend gepijpt. Een super geweldige pijpbeurt leide al snel tot een gevulde condoom. Ik werd verzocht deze even te deponeren in de prullenbak en gelijk mijn lid even te wassen.
Hellemaal fris kroop ik op het bed al waar een heerlijk smal en sappig kutje op mij lag te wachten om te likken. Het gebruik van mijn vingers werd toe gestaan. Ze vond het heerlijk en kwam bijna klaar, ze lag lekker te schokken.

Vervolgens na het oppijpen met een nieuw condoom hebben we heerlijk geneukt 2*(missio en zij on top). En als afsluiting heerlijk naar een tweede HP getrokken. Wat een pracht massage was het.

Vervolgens allebei een goede wasbeurt en gezellig nagebabbeld.
Bij ons afscheid kreeg ik 3 gemeende kussen. En voldaan liep ik na ruim 50-60 min naar buiten. Ze kijkt helemaal niet op de klok. Wat een superlieve mooie vrouw. En wat een zeldzaamheid is in het SKW ze heeft geen tatoeages(uitgezonderd een paar kleine stipjes op haar hand)

Herhalingsgevaar 100%
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
42.046
Berichten
816.801
Leden
34.030
Nieuwste lid
Spabruis
Terug
Bovenaan Onderaan