Voormalig lid 18138
Meubelstuk
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Nieuw gearriveerd in SKW ,nog maar 1 week aan het werk deze opmerkelijke maar fijne dame.Die ik toch op goed geluk bezocht maar was een schot in de roos.
Vlak voor ik binnenging weigerde ze een jongere beetje weirdo gast maar ik mocht gelijk binnen ( Later vertelde Denisa dat hij om NZc vroeg , vandaar)
En dat was super kijk ze moet een beetje smaak zijn, totaal geen borsten en erg mager, maar is dit geen bezwaar voor je hebt dan heb je beste service. Daarbij is ze gezellig en sociaal en geen tijdsdruk.
Omdat ze ook atletiek heeft gedaan in Roemenië is ze erg fit , dus je kan best even wat langer neuken zonder gezeur.Ook spontaan verlengd met 20 minuten.
Heerlijk , echte GFE.
Vlak voor ik binnenging weigerde ze een jongere beetje weirdo gast maar ik mocht gelijk binnen ( Later vertelde Denisa dat hij om NZc vroeg , vandaar)
En dat was super kijk ze moet een beetje smaak zijn, totaal geen borsten en erg mager, maar is dit geen bezwaar voor je hebt dan heb je beste service. Daarbij is ze gezellig en sociaal en geen tijdsdruk.
Omdat ze ook atletiek heeft gedaan in Roemenië is ze erg fit , dus je kan best even wat langer neuken zonder gezeur.Ook spontaan verlengd met 20 minuten.
Heerlijk , echte GFE.