Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is er vanavond, ze staat bij 28k3 en zondag is ze jarig en dan ga ik haar felicitereneuken! Morgenavond is ze er ook en zondagavond ook zei ze. Het is echt een lieverdje! Ze glimlachde echt heel enthousiast naar me maar ik denk dat ze zo is als ze je mag. Ik heb haar donderdag volgens mij bezocht
En hartelijk dank voor de gouden tip! Inderdaad, de meid is er en zojuist bezocht… Recensie volgt z.s.m. moet even bijkomen

Broeders, heb een algemene vraag en wil jullie mening. Ga al een tijdje op bezoek bij Maya (met die schorpioen in doublet) en had haar x verteld dat ik ben gescheiden enz en daarom als vrijgezelle man bij haar langskom. De laatste keer dat ik haar pompte deed ze beetje gemeen bij afscheid en gaf ze me een durex en zei ze ga maar met je vriendin neuken. Dus ik huh had je mn situatie uitgelegd (mn ex ging namelijk vreemd) en toen keek ze me beetje stoicijns aan en zei ze niets. Voelde wel een beetje als een trap na gezien ik had gedeeld dat ik single ben en ineens heb ik een vriendin? sindsdien geen zin meer om bij haar langs te gaan. Dit is een grote fout van mij he door iets uit mn priveleven te delen?graag jullie eerlijke mening

Terug
Bovenaan Onderaan