Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wanneer was dit je gelukt?

Nooit.
Ik heb met ramona in september besproken om in oktober een trio te doen met yasmine, dat was prima, maar daarna heb ik deze meiden niet meer gezien in de geleen.
Maar er komt vast nog een kans, als ze nu in de doublet werken.

ik heb afgelopen dinsdag een snel rondje Doublet gedaan en toen stond Andra op 16 k2
Bedoel je andra die al lang in de doub werkt, voormalig vriendin van maya?
Is die andra een zus van ramona en yasmine uit de geleen?
Dat denk ik namelijk niet, het zal dan om een andere andra gaan.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn ze nog steeds vriendinnen, en volgens voormalig lid Ted, komen ze uit het zelfde dorp in Roemenie, waar overigens meer dames uit de Doublet vandaan komen.
Ik begrijp wat je bedoeld ze hebben een hele tijd samen in een van de panden op 6 of 8 gestaan.
Het is algemeen bekend dat het grootste gedeelte van de meiden uit Galati komt.
In dit stadje groeien ze op met een dildo in de mond i.p.v. een speentje.

Nooit.
Ik heb met ramona in september besproken om in oktober een trio te doen met yasmine, dat was prima, maar daarna heb ik deze meiden niet meer gezien in de geleen.

Ik denk dat de petite Andra bedoeld wordt op 30-34 (24 jr, cup A, 1.55 m ongeveer) - weet precieze huisnr niet. Heb haar van de week nog bezocht. Als er een review mogelijkheid is, dan zie ik de link graag want dan vul ik die in.

Ja dat klinkt net zo lekker als die andere 2 zussen van dr :p

Geen idee maar als het zo is denk ik niet dat iemand daar blij van wordt (lees nzc forum)
Kan je een link delen van die Flori?
Zelf ga ik nooit op bezoek bij dames die nzc aanbieden. Altijd veilig! Dit vraag ik dus niet omdat ik interesse heb!
Rechts Ramona.

Links is volgens mij nieuwe.
De linker heet Miriam of Miriem. Gisteravond ff kort gesproken gezien ze nieuw is. Vriendelijke dame die mij een aantal extra's aanbood toen ik haar sprak (pzc en haar beffen).

Laatst bewerkt:
Nooit.

Aah oké, snap het nu.
Er is inderdaad een 3de zusje genaamd Andra, en dat is niet de Andra van 'Andra & Lori' die we al langer kennen uit Doubletstraat.. het 3de zusje ken ik nog uit Antwerpen maar daar heb ik haar sinds eind vorig jaar niet meer achter het raam gezien. Zij was mijn favoriet. Ramona en Jasmine werkten nog wel langer in Antwerpen.

Toen Ramona en Jasmine in Den Haag begonnen heb ik Andra ook niet meer gespot, maar van Ramona wel een paar keer gehoord dat we het 3de zusje binnenkort konden verwachten. Maar de laatste tijd doen ze er wat vaag over. Paulus2 meldde laatst wel dat alle 3 de zusjes een keer samen in de Geleen zijn gespot. Nu in de Doublet al de hele week gezocht maar alleen Ramona+Jasmine gezien. Ik zal dit weekend weer poolshoogte nemen, want die trio moet er echt komen!

Ja die Andra heb ik dus bezocht. Ze vond mijn geur van Tom Ford superlekker. Ze is zondag jarig zei ze en vroeg ze me of ik dat geurtje voor dr wilde kopen en meenemen. Ik heb toen gezegd dat ik wel langskom om haar weer te neuken en daar moest ze om lachen en vond ze een goed idee (kan ze zelf sparen ervoor🤣). Superleuke meid. Wel jammer van t klokkijken op 15 min, maar dat zijn natuurlijk de regels.

Wie is alleen die Jasmine? Waar staat die? Want naast Ramona staat Miriam

Laatst bewerkt:
Die Andra bedoel ik.
dat schreef ik ook niet. Ik melde dat ik Andra de voormalige vriendin van Maya had gezien op 16 k2 omdat Joop schreef dat hij haar niet had gezien.

Nu we het toch over Andra's hebben, ik heb de (geblondeerde) Milf Andra al een lange tijd niet gezien, die ene met die grote jetsers, stond vaak samen met een andere meid op 16 k1 of k2 stond

Laatst bewerkt:
Ja die Andra heb ik dus bezocht. Ze vond mijn geur van Tom Ford superlekker. Ze is zondag jarig zei ze en vroeg ze me of ik dat geurtje voor dr wilde kopen en meenemen. Ik heb toen gezegd dat ik wel langskom om haar weer te neuken en daar moest ze om lachen en vond ze een goed idee (kan ze zelf sparen ervoor🤣). Superleuke meid. Wel jammer van t klokkijken op 15 min, maar dat zijn natuurlijk de regels.

Wie is alleen die Jasmine? Waar staat die? Want naast Ramona staat Miriam

Ze is er dus toch! Ik vroeg mij dit dus ook af, maar haar niet in de Geleen noch Doublet aangetroffen...
Wanneer heb je haar bezocht en waar stond ze?? Want dan kom ik ook graag langs voor een verjaardagsknaller haha

Terug
Bovenaan Onderaan