Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedoelde de dame met bril van 98k3. Zij wisselt vaak van plek, ook in de doublet gezien. Nog nooit iemand naar binnen zien gaan maar ze zal er inderdaad niet voor niets zitten
Interessante discussie, ik ken ook een dame waarvoor dat geldt: Doublet 39 ofzo, grote kamer. Oudere flink opgemaakte latina met vaak plateulaarzen aan. Zit er al minstens 10 jaar, soms even weg overigens. Ook geen recenties
 
De redenen zullen vast divers zijn - leuk stageopdracht voor een student?
Deze student hebt chatgpt gebruikt. Ik heb mijn stageopdracht voltooid 😁. Stageopdrachten waren nooit zo makkelijk en snel uitgevoerd.

Ik heb duidelijkheid nu
De vraag die ik stelde aan chatgpt:

"Waarom doen de prostituees in den haag hun hand tussen jouw penis en hun vagina waardoor je niet door kan stoten in de vagina tijdens doggystyle"
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een hekel aan "handje ertussen", maar ga daar gewoon met de dames een discussie aan.
Ik de volgende redenen gehoord:

- Controleren of het condoom er nog om zit. Er zijn klanten die stiekem het condoom eraf halen. Komt vaker voor dan je denkt. Vooral in doggy.
- Controleren of het condoom niet gebroken is.
- Controleren of het condoom er niet afgegleden is bij klanten met een kleine lul.
- Voorkomen dat een klant met een grote lul te hard of te ver doorstoot.
- Bij dames met grote schaamlippen voorkomen dat deze naar binnen klappen. Pijnlijk voor de dame.
- Extra stimulatie voor klant.
- Extra stimulatie voor dames.

Mijn ervaring is dat als de dame je vertrouwt, het handje ook wegblijft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan