Recensie Anna 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butter

Wandelaar
60
19/01/22
98
20
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9908025-anna#overview
Totale kosten (in euro)
300
Via booker afspraak gemaakt, appartement ergens zuid oost. Dame deed open, is duidelijk ouder dan de foto's, in ieder geval voller.
Ze spreekt goed Engels, maar ze is best wel dominant, doe dit doe dat etc., en suggestie doen zoals likken bij haar, gewoon rare uitspraken op terug. Maar ja , toch ben tegen beter weten in gebleven! Meerdere malen dacht ik , he lady, ik kom voor jou en we zouden gewoon een leuke tijd moeten hebben, je vraagt nogals een bedrag. Op bed beland en ze begon wat te strelen, kort mondje op de paal, en heren ze ging met met haar billen naar achteren zitten, nogal defensie! Nou ja naar een paar minuten die grote natural boobs lekker vastgehouden, toch lekker maar ik moet eerlijk zeggen, dit is geen topper. Rubber om paal, een paar posities is al lasitg voor haar. (Ze heeft een redelijk ruime poes en vooral niet te hard of te diep hard stoten)... ! Ik zal verder niet in details gaan, maar deze meid is niet veel. ALs je van dikke billen houdt en geen echte service hoeft maar snel wilt knallen zou je het kunnen overwegen. Maar dit is persoon die niet echt met klant bezig is. Dus ja trek je conclusies in relatie tot je euro's!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan