Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja en dat heb ik dus met doublet 42k3/k4 (mini promenade) waarbij er een oude dame (met pruik, kleine dame) zit die altijd erg schreeuwt als ze je ziet. Daar heb ik nog nooit iemand naar binnen zien gaan.
die ene waar je hard voor weg loopt, als je die s'avonds in het donker tegen komt.
Er zitten volgens mij alleen maar oude verlepte dames in de minipromenade, het lijkt wel een spookhuis
 
Wees gewaarschuwd voor blonde met dik gemaakte lippen en grote tattoo op haar schouder (van de voorkant zichtbaar), ze is slank en heeft erg blond haar en komt uit roemenie. Staat rond doubletstraat 12, aan die kant waar er alleen de "korte passage" is. K hoor dat ze je afwerkt en zeer slechte service verleent
 
Laatst bewerkt:
Wees gewaarschuwd voor blonde met dik gemaakte lippen en grote tattoo op haar schouder (van de voorkant zichtbaar), ze is slank en heeft erg blond haar en komt uit roemenie. Staat rond doubletstraat 12, aan die kant waar er alleen de "korte passage" is. K hoor dat ze je afwerkt en zeer slechte service verleent
,Had je kunnen weten, de Roemeense dames op Doubletstraat 10 en 12 staan al tijden bekend om hun slechte dienstverlening.
 
die ene waar je hard voor weg loopt, als je die s'avonds in het donker tegen komt.
Er zitten volgens mij alleen maar oude verlepte dames in de minipromenade, het lijkt wel een spookhuis
Juist daardoor ontstond bij ook de vraag over hun huurkosten haha.. nou er zit er echt 1 tussen waar ik bang van word😅 weet dr naam niet maar kleine dame die schuin staat als ze recht staat en ongeveer 1m50 is en je altijd aankijkt met hele grote ogen en dan na 2 sec schreeuwt ze iets van vale venga aki 😨
Wees gewaarschuwd voor blonde met dik gemaakte lippen en grote tattoo op haar schouder (van de voorkant zichtbaar), ze is slank en heeft erg blond haar en komt uit roemenie. Staat rond doubletstraat 12, aan die kant waar er alleen de "korte passage" is. K hoor dat ze je afwerkt en zeer slechte service verleent
Bedoel je vlakbij aan de kant van 75 bij doublet? Die €50,- vraagt en op een krukje zit?
 
Zal dan toch klanten hebben, waarom staat ze anders achter het raam?

Kan de overheid trouwens de mensen uit het oostblok terug sturen naar hun eigen land bij overlast, diefstal etc?
Het is vrij verkeer van werknemers in EU, iemand uit voormalig oostblok met een ander beroep stuurt men ook niet gelijk terug naar vaderland, bij overlast of een diefstal. Politie is geregeld aanwezig in Geleenstraat, en zullen de dames wel kennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan