• De performance problemen zijn bekend en in onderzoek.

Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is ze balbaar?
ja zeker die met krullen is zeker balbaar broeder

geen Ariana, geen Ruby gezien, wel stond bij K16 helemaal achterin Jessica met buikje en bij de lekkere kattenkop in het midden stond de mooie Erica weer met haar kontje te pronke en bij K8 voor de liefhebber van half uur 100 euro was de lieftallige Coco weer aanwezig en bij K10 zag ik 2 bekende dames voor het raam, Bij K12 stonden Elisa met buurvrouw met brilletje en flinke kont de broeders kennen haar wel
 
ja zeker die met krullen is zeker balbaar broeder

geen Ariana, geen Ruby gezien, wel stond bij K16 helemaal achterin Jessica met buikje en bij de lekkere kattenkop in het midden stond de mooie Erica weer met haar kontje te pronke en bij K8 voor de liefhebber van half uur 100 euro was de lieftallige Coco weer aanwezig en bij K10 zag ik 2 bekende dames voor het raam, Bij K12 stonden Elisa met buurvrouw met brilletje en flinke kont de broeders kennen haar wel
Ik ben alweer onderweg...
 
succes vanavond broeder maak je een mooie recensie voor ons ik ben zeer benieuwd
@modjomaster , helaas heb ik die balbare brunette met krullen niet aan kunnen treffen. Haar gordijntjes waren dicht toen ik aan kwam lopen vanaf de Rietveldstraat.

Ik liep een stukje door en Laura (zie mijn recente recenssie) stond daar weer met haar heerlijke curves.
'I want more of big boy" zei ze en dat heeft ze ook gekregen.

Omdat ik zeer recent een recensie heb geschreven ga ik niet nog 1 schrijven.
Ik liep pas naar buiten toen iedereen al gesloten was 😅

Een heerlijke sessie weer met deze balbare Laura🥳
 
@modjomaster , helaas heb ik die balbare brunette met krullen niet aan kunnen treffen. Haar gordijntjes waren dicht toen ik aan kwam lopen vanaf de Rietveldstraat.

Ik liep een stukje door en Laura (zie mijn recente recenssie) stond daar weer met haar heerlijke curves.
'I want more of big boy" zei ze en dat heeft ze ook gekregen.

Omdat ik zeer recent een recensie heb geschreven ga ik niet nog 1 schrijven.
Ik liep pas naar buiten toen iedereen al gesloten was 😅

Een heerlijke sessie weer met deze balbare Laura🥳
erg jammer broeder ik was zo benieuwd hoe haar service is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan