Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb gehoord van enkele europese dames dat de bank hun geweigerd heeft bij het openen van een rekening.

Banken mogen dit niet doen want elke EU burger heeft recht op een bankrekening in een lidstaat.
De uitspraak over het geldtransport bedrijf is 24 juli al en ik verwacht dat de rechter ze gaat dwingen mee te werken. Banken mogen niet zomaar klanten weigeren

Iemand zou ze moeten bijstaan om een rekening te openen, zo zijn de dames ook weerbaarder tegen criminelen.
Er lopen af en toe van die oude dozen rond die de dames vragen hoe het met ze gaat, als die echt wat voor de dames willen doen staan ze ze bij een bankrekening te krijgen in plaats van enkel lastigvallen
Men wil gewoon geen prostitutie en instanties willen er niet mee geassocieerd worden uit vrees voor verlies aan klandizie. Men wil geen mannen en vrouwen die seks met meerdere doen. De meeste klanten hebben een partner en hun partner vindt dat meestal niet leuk. En misschien gaat je dochter het ook wel doen. Voor mannen is het een veilige manier van vreemd gaan, niemand zal gaan praten. Vóór de jaren '40 waren er nog geen antibiotica en zo heeft prostitutie nog steeds geen beste naam. Men probeert het zo lastig mogelijk te maken en dan kom je vanzelf in de criminele sfeer. Weer een argument om het "kwaad der prostitutie" te bestrijden.
 
Wie is de dame met zwart haar op geleenstraat 110p k12? Ze heeft een bordje met SM BDSM etc erop
Dat is Rebecca. Ze heeft nog geen topic hier.

Haar oude hookers topic:

 
Als ik het goed begrijp is de Rebecca van Geleen 110pk12 een andere dan die van Hunse 51k1.

Overigens tel ik nu minimaal vier Rebecca's in de Hunse/Geleen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan