Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ariana is ruk 😒
Mortuarium is gezelliger om te bezoeken.
daar ben ik het helaas niet mee eens broeder haar service is best goed, misschien heb jij een nare ervaring met haar gehad
of had ze misschien niet haar dag dat kan altijd. pijpen doet ze goed en diep en pompen mag je lekker je gang gaan ze doet helaas niet aan extras zoals beffen en je mag ook niet aan haar borsten zuigen
 
heeft iemand trouwens nog de roemeense Andra gespot die laatst in de doubie bij gang 16K2 en vroeger altijd naar Lorie stond bij 4K3 stond ik heb haar niet meer gezien en ook de roemeense Natalia is ook al eern tijdje spoorloos
ik hoor het graag broeders
 
Het ligt eraan waar je naar opzoek bent. Als je wat wildere ervaren dames zoekt die veel opties aanbienden dan kan ik Amber NL of Wendy NL adviseren. Want meer soft GF dan Linda NL. Probleem is wel dat al deze dames alleen overdag werken. Milou is vandaag ook aanwezig wat zakelijker maar mooie dame.
 
De dame die nu op de stenen passage K1 doubletstraat staat. Milf latina, klein, neppe billen en tieten. Is hier een review van? Met het zoek balk kan ik namelijk niet achterhalen wie dat is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan