lumberjack
Vaste klant
Linda gespot? Gisteren wel bordje maar lege kamer.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja die met bril is Ariana en daarnaast de charmante dame RubyWas zojuist in de Doublet ( circa 10:15). Was erg rustig, Had gedacht dat meerdere middag/avond dames eerder zouden beginnen. Op 4 waren al wel de mooie dames op k3 en 4 aanwezig (de blonde met bril en die andere mooie meid)
daar ben ik het helaas niet mee eens broeder haar service is best goed, misschien heb jij een nare ervaring met haar gehadAriana is ruk
Mortuarium is gezelliger om te bezoeken.
Vorige keer nog gezien bij die gang, vorige week. 'S avondsheeft iemand trouwens nog de roemeense Andra gespot die laatst in de doubie bij gang 16K2 en vroeger altijd naar Lorie stond bij 4K3 stond ik heb haar niet meer gezien en ook de roemeense Natalia is ook al eern tijdje spoorloos
ik hoor het graag broeders
Dank voor de nuttige info. Heb vanmorgen nog even overwogen een babbeltje (en mogelijk nog meer) met haar te maken maar weet nu dat ik me de moeite kan besparen.ze doet helaas niet aan extras zoals beffen en je mag ook niet aan haar borsten zuigen
Ze heeft eerder ook eens op de Ruysdaelkade in Amsterdam gestaan. Toen was dat mogelijk en heb ik dat mogen ervaren. Zie recensie aldaar.Die Ariana met bril is wel lekker gvd. Zou ze voor €50 op je gezicht zitten denk je?
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahaDie Ariana met bril is wel lekker gvd. Zou ze voor €50 op je gezicht zitten denk je?
WC brilDie Ariana met bril is wel lekker gvd. Zou ze voor €50 op je gezicht zitten denk je?
Gefopt maar er staan genoeg andere leuke dames vandaag.Nee, want ze werkt niet meer overdag, zoals ik al schreef, maar haar lampje staat er vaak wel.
Wat is er aan de hand?Ik zie het nu pas maar girlsreview Den Haag icoon Rony80 is van de site weg
Is ie overleden?