• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de blonde dame die op 7k4 had het best druk van de week weet alleen nog steeds niet of ze goeie service geeft? Is 1 van de broeders al geweest bij haar? ik hoor het graag broeders op 4K4 stond Ruby weer prachtig te pronken daarnaast op 4K3 de mooie Ariana met bril
voor de rest was de straat best leeg ow ja Gabriela is weer terug yeaah wat een feest
Was er vanavond nog en idd langdurig bezet.

Ik had trek in een pronebone sessie met Alexandra (Col) maar zij was niet achter haar raam te vinden.

Uiteindelijk bij die heerlijke Raluca beland 🥳
 
Laatst bewerkt:
Ik wil niet direct contact opnemen met de dame zelf en dan vastzitten aan een afspraak. Liever n.a.v. info van medewandelaars haar eerst even vrijblijvend bekijken.
 
Bedankt @Paulus2 , ik ga er voorlopig maar vanuit dat ik 's middags de meeste kans heb om haar te treffen.
Van beneden zal ze wat moeilijk te zien zijn inderdaad, maar een tot niets verplichtend praatje aan de deur kan natuurlijk altijd ;)
 
Ik was gisteravond bij Maya (weet niet of je het zo schrijft) op Geleenstraat 110. Kamer 4, 5 of 6 vanaf de straat gezien, dat weet ik niet meer precies.
Ze is Roemeens, ik gok rond de 30 jaar, donkerbruin/zwart haar, grote (siliconen) borsten en een hele vriendelijke lach. Service was ook goed.
Ik kan wel recensies over Maya vinden, maar de leeftijd (35-45) en haarkleur (blond) komen niet overeen.
Is dit dezelfde dame? Iemand die meer weet?
 
Ik was gisteravond bij Maya (weet niet of je het zo schrijft) op Geleenstraat 110. Kamer 4, 5 of 6 vanaf de straat gezien, dat weet ik niet meer precies.
Ze is Roemeens, ik gok rond de 30 jaar, donkerbruin/zwart haar, grote (siliconen) borsten en een hele vriendelijke lach. Service was ook goed.
Ik kan wel recensies over Maya vinden, maar de leeftijd (35-45) en haarkleur (blond) komen niet overeen.
Is dit dezelfde dame? Iemand die meer weet?
Zie mijn recensie komt die van jou erbij ?
Onderwerp 'Maya, Den Haag, Geleenstraat 110 k5'
https://www.girlsreview.nl/threads/maya-den-haag-geleenstraat-110-k5.43688/
 
Weet iemand hoe de bezetting is doordeweeks overdag zeg tussen 9-10 uur? Zijn er dan al wat oost europese dames tussen 20-30 jaar actief? Of moet je dan echt later in de ochtend komen? Dit ivm een andere afspraak toevallig in Den Haag
 
Jij hebt het dan over de Geleenstraat, maar In ieder geval zijn er op dat tijdstip nog weinig dames in de Geleenstraat.
In de Doubletstraat zullen er wat meer zijn, maar of daar op dat tijdstip veel Oost-Europese dames bij zijn?
 
Dat percentage klopt ook niet, misschien wel voor de Geleenstraat, waar om die tijd nog maar weinig dames zitten, maar zeker niet voor de Doubletstraat.
En dan moeten ze ook nog in een bepaalde leeftijdscategorie vallen.
Ik zou eerder een later tijdstip aanraden.
 
Zijn vraag ging om de geleenstraat toch? Als daar vd dames ongeveer tussen de 70 en 80% oostblok is in totaal , zelfs als het maar 60% zou zijn dan zitten er om 9 a 10 uur dus ook oostblok dames tussen, dan kan dat percentage doortrekken op dat aantal wat er dan zit
 
Terug
Bovenaan Onderaan