@modjomaster heb jij Irina gezien de laatste dagen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenneen broeder al 2 weken niet gezien haar buurvrouw ontvangt nu op haar kamer 5K1@modjomaster heb jij Irina gezien de laatste dagen?
@modjomaster , helaas heb ik die balbare brunette met krullen niet aan kunnen treffen. Haar gordijntjes waren dicht toen ik aan kwam lopen vanaf de Rietveldstraat.succes vanavond broeder maak je een mooie recensie voor ons ik ben zeer benieuwd
Zo, die is vroeg vandaag!Vandaag aanwezig.
erg jammer broeder ik was zo benieuwd hoe haar service is?@modjomaster , helaas heb ik die balbare brunette met krullen niet aan kunnen treffen. Haar gordijntjes waren dicht toen ik aan kwam lopen vanaf de Rietveldstraat.
Ik liep een stukje door en Laura (zie mijn recente recenssie) stond daar weer met haar heerlijke curves.
'I want more of big boy" zei ze en dat heeft ze ook gekregen.
Omdat ik zeer recent een recensie heb geschreven ga ik niet nog 1 schrijven.
Ik liep pas naar buiten toen iedereen al gesloten was
Een heerlijke sessie weer met deze balbare Laura
Vandaag aanwezig, morgen weet ik niet.Goedemorgen Paulus 2 ,
Is Ramona of Yasmine vandaag of morgen aanwezig .
Mvg Preach
Dankjewel Paulus ,vandaag wordt een beetje te heet ,ik zal het morgen nogmaals aan jou vragen .Vandaag aanwezig, morgen weet ik niet.
erg jammer broeder ik was zo benieuwd hoe haar service is?
je hebt volkomen gelijk broeder nieuwe kansenNo spang, vandaag weer een nieuwe dag, nieuwe kansen en een 'nieuwe' modjo
Als ik er nu al aan denkVeel te warm om te neuken nu, ik loop met 5min al leeg (zweet)
denk dat de meesten het niet met je eens zijn, je zal verbaasd zijn hoeveel wandelaars er zijn vandaagVeel te warm om te neuken nu, ik loop met 5min al leeg (zweet)
Het heeft zijn voordelen maar ook zijn nadelen@modjomaster en @hihihoho jullie hebben echt mazzel om in de buurt te wonen! Ik kom alleen voor werk in Den Haag, soms vrij vaak en soms ook maandenland niet. Gewoon elke dag even een snoepje uit de snoepdoos pakken ... dat wil ik ook wel!
Geniet er maar van!
Ik ben blij dat ik iets op afstand zit. Als ik in Den Haag zou wonen, zou dat me echt meer geld gaan kosten. Lastiger om je te beheersen als je binnen pakweg kwartiertje bij je schatjes kan zijn@modjomaster en @hihihoho jullie hebben echt mazzel om in de buurt te wonen! Ik kom alleen voor werk in Den Haag, soms vrij vaak en soms ook maandenland niet. Gewoon elke dag even een snoepje uit de snoepdoos pakken ... dat wil ik ook wel!
Geniet er maar van!
Maya is te herkennen aan het bordje met haar naam en het stukje papier dat ze alles met condoom doet, meestal overdag. In de avond zit daar een andere dame, Bianca/Micky heet ze geloof ik als die tenminste nog werkt (ik kom nooit in de avond in de straat)en op 39k2 in doubletstraat ?
39k2 is dat maya ?
heb der al zien staan maar niet het type dat ik zoek ....teveel milf huisvrouw....Amber NL. Ze zit op 122 k2 en heeft ook een naambordje. Wat mij betreft de beste (deepthroat) pijpster op de Geleenstraat.
K ga binnenkort kijken. Ochtend of avond?Weten jullie misschien welke dames er op 20k1 staat doubletstraat en op 39k2 in doubletstraat ?
39k2 is dat maya ?