Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was gistermiddag maandag 27 Mei, rond 16:15 uur in de Doublet om Paula van 22k4 te bezoeken. Trof haar helaas niet aan. Is zij nog werkzaam en zoja, op welke tijden en dagen.
Vanmorgen om circa 11 uur zat ze er. Wat haar specifieke dagen zijn weet ik niet.


In de afgelopen twee weken 3 keer op verschillende dagen en tijden in de Doub geweest maar steeds Coco op k8 niet gevonden. Iemand haar laatst nog gezien?. Of is zij op vakantie
Ik weet dat haar nummer via Kinky bekend is maar ik heb mijn specifieke prive reden om niet te appen.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om circa 11 uur zat ze er. Wat haar specifieke dagen zijn weet ik niet.


In de afgelopen twee weken 3 keer op verschillende dagen en tijden in de Doub geweest maar steeds Coco op k8 niet gevonden. Iemand haar laatst nog gezien?. Of is zij op vakantie
Ik weet dat haar nummer via Kinky bekend is maar ik heb mijn specifieke prive reden om niet te appen.
Ik heb haar pas nog gezien op 8 maar ze is bijna altijd bezet daardoor zal je haar niet vaak zien staan
 
Vanmorgen om circa 11 uur zat ze er. Wat haar specifieke dagen zijn weet ik niet.


In de afgelopen twee weken 3 keer op verschillende dagen en tijden in de Doub geweest maar steeds Coco op k8 niet gevonden. Iemand haar laatst nog gezien?.
Ik weet dat haar nummer via Kinky bekend is maar ik heb mijn specifieke reden om niet te appen.
Dank
 
Zelf parkeer ik meestal in Spaarnestraat / Dintelstraat. Loopt veel minder vaag volk, is meer ruimte en je hoeft alleen maar de weg over te steken

ik was er gisteren....niks van gemerkt maar kom misschien vanuit de goede kant aanrijden....zo doorlopen en neuken...
telkens als ik er kom zie ik dezelfde koppen daaroh in de straat....hebben die lui niks beters te doen ? :ROFLMAO:
 
Enige tijd geleden (2,5 - 3 jaar geleden schat ik) werkte er op de Geleenstraat een jongedame met de naam Rebecca/Rebekka/Rebeca/....
Ze had bruinachtig lang en stijl haar, was normaal/slank gebouwd en vrij grote (nep) borsten. Ik schat dat ze tussen 25 en 35 jaar oud was en volgens mij Roemeens.
Geen piercings, maar wel enkele tatoeages. Ze zat in de buurt van kamer 126
Weet iemand wie ik bedoel en, zo ja, werkt zij daar nog?
@Paulus2 Weet jij misschien wie ik bedoel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan