Welke kamer zit ze?Iemand toevallig ervaring met Jenny uit de witte passage? Ik hoor veel slechte verhalen uit die passage.
De naam heb ik hier wel eens vaker hier voorbij zien komen, was dacht ik niet echt positief.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelke kamer zit ze?Iemand toevallig ervaring met Jenny uit de witte passage? Ik hoor veel slechte verhalen uit die passage.
31 k3Welke kamer zit ze?
De naam heb ik hier wel eens vaker hier voorbij zien komen, was dacht ik niet echt positief.
ik weet nu wie je bedoeld dikke kont en geblondeerd.31 k3
klopt, ze was er vanmiddag.ik weet nu wie je bedoeld dikke kont en geblondeerd.
Ze staat er al jaren, en volgens mij staat ze niet bekend om haar goede service.klopt, ze was er vanmiddag.
in de Doublet staan alleen maar echte damesgoede avond
weet er iemand of er in de doubletstraat shemale trans aanwezig is geleenstraat weet ik wel ik ga er morgen heen
Is dat die oprdringerige? De service van de colombiaanse dames is vreselijk in die passage.Ze staat er al jaren, en volgens mij staat ze niet bekend om haar goede service.
Jenny is een Dominicaanse dameIs dat die oprdringerige? De service van de colombiaanse dames is vreselijk in die passage.
Ik heb vorige week voorzichtig gedaan, maar daar voor ben ik een keer belazerd door een wat ouder colombiaans wijf daar, heb een review geschreven
Staat al een tijdje op nr33,zaterdag nog bij haar geweest was weer lekkeriemand van de leden Luna Dominicaanse op 31 k3 of k2 nog gespot?
Bedoel je niet k4? Op k3 zit altijd een dikke damegoedemorgen broeders weet iemand wie de dame is op 7K3 doubie uiteraard kort van stuk lang haar witte puiien best grote borsten haah
Ver bij jenny 31 k3 vandaan blijven echt dramatisch, bh mocht niet uit corset niet echt dramatisch, heb die dikke billen met boosheid geneukt dat dan weer wel31 k3
ik had gisteren nog even gekeken met de zoekfunctie of ik wat over haar kon terug vinden, ik herinner mij dat ze wel eens eerder is besproken in Den Haag alg. echter kan ik niets over haar vinden.Ver bij jenny 31 k3 vandaan blijven echt dramatisch, bh mocht niet uit corset niet echt dramatisch, heb die dikke billen met boosheid geneukt dat dan weer wel
op 7K2 zit die dikke dame die jij bedoelt links van haar op 7k3 zit dat kleintje 7K4 is al een tijdje leeg stond die Ebru volgens mij altijd die turkseBedoel je niet k4? Op k3 zit altijd een dikke dame
Welk haarkleur, huidskleur etc. Bedoel je niet die roemeense gipsy raluca die zit daar dacht ik en is ook heel kleinop 7K2 zit die dikke dame die jij bedoelt links van haar op 7k3 zit dat kleintje 7K4 is al een tijdje leeg stond die Ebru volgens mij altijd die turkse
haar kleur zwart kijkt nooit vrolijk naar buiiten een beetje arrogant vind IK ahahhaWelk haarkleur, huidskleur etc. Bedoel je niet die roemeense gipsy raluca die zit daar dacht ik en is ook heel klein
Misschien deze, anders weet ik het niet. Ik zal volgende week eens kijken in de straat.haar kleur zwart kijkt nooit vrolijk naar buiiten een beetje arrogant vind IK ahahha
Dat was Michelle, voorheen Vesperia.Wie van de doubletstraat wandelaars weet nog hoe de volgens mij bg dame heet die een tijdje in doubletdtr. op nr 75 k1 werkte later is ze ergens midden in de straat gaan werken . ze was brildragend en mooi figuurtje en waar ze echt bekend om stond dat ze regelmatig klanten de kamer uitstuurde en die konden dan hun kleren buiten aantrekken. wie weet haar naam nog?
Nee ik was met een collega wandelaar even ouwe verhalen aan het ophalen en we konden allebei niet meer op haar naam komen. bedankt.Dat was Michelle, voorheen Vesperia.
Eerst werkzaam op Doubletstraat 75p k1 in 2016, later op 26.
Mooie kleine slanke dame met zwarte bril.
Ze trok gewoon de gordijnen open als het gedrag van de klant haar niet beviel of als deze te groot geschapen was. Op 75p k1 sta je dan met de ramen aan zowel de voor- als zijkant echt te kijk.
Ze had eerst negatieve, maar later toch wel positieve recensies op Hookers.
Vanwaar deze vraag? Is ze weer gespot?
Weet iemand wanneer ze weer aanwezig is ?Ik zou Jennifer (geleenstraat 74 k5) willen bezoeken straks.
Weet iemand of ze aanwezig is nu ?
Vakantie tot september helaasDoes anyone know when she will be back?
Dat is balen. Bedankt voor je antwoordVakantie tot september helaas