Meestal 6 dagen. Zaterdag tot de middag. Overdag is het lastig voor mij om te gaan. In de avond heb ik tijd genoeg. Moet maar wachten op betere tijden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPriveontvangst misschien proberenMeestal 6 dagen. Zaterdag tot de middag. Overdag is het lastig voor mij om te gaan. In de avond heb ik tijd genoeg. Moet maar wachten op betere tijden.
Ja zeker ! Yessy is mijn favoriet ! Yessy is niet de spontaanste om te zien. En ze kan zich ook wel iets sexyer kleden. Maar wauw als je van echt dikke konten houd. Gigantisch gewoon. Ga naar Yessy ! Dr werk doet ze gewoon goed. En haar lichaam is echt genieten. Hele smalle taille en dan dat onderstel ! Na een paar keer gaan doet ze ook aan pzc. Bij mij nu ook zoenen. Yessy is een topper. Maar nu moet ik ook zeggen ik als ssbw Liefhebber heb niet heel veel keus aan dikke dames in de doubletIemand ervaring met yessy in de Doublet stenen passage? Is een latina met zeer brede kont en draagt altijd een haarband.
Nr 10/12 gewoon bij de witte deuren? Ik heb Aryana die wat langere blonde ook gesproken over Julia en zij vertelde ook dat ze in Amsterdam heeft gewerkt, maar dat was waarschijnlijk voordat ze in Doubletstraat heeft gewerkt, want ik zag haar alleen daar de hele jaar.Julia was later werkzaam op nr 10/12. Kort daarna is zij gestopt. Daarna heb ik haar niet meer gezien. Ook niet in Amsterdam of Alkmaar. Als ik haar spot zal ik daar hier melding van maken.
Priveontvangst is niet mijn ding. Er zullen best betere tijden gaan komenPriveontvangst misschien proberen
heren vraagje wie stond er vandaag in de double 33 en was rosanne erook in passage
Ik ging kijken of Theresa er was, die was er niet, er stond een Latina.
Eén dwaas kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden....
Hey @wandelaar 54321 , was jij op hookers niet haar grootste fan en bekend als pfan89 ? Die stelde deze vragen ook een paar keer in de week/maand : goede smaak heb je overigens.
Denk als je een uur of 1-2 gaat het redelijk vol zal zitten. Helemaal nu in t weekendVanaf hoe laat is er nu een beetje goede bezetting in de Doubletstraat ?
Denk dat paulus daar het beste een uitspraak over kan doen. Maar ik kan je denk ik ook wel zeggen dat er een grote kans is dat het een stuk drukker zal zijnKan iemand mij vertellen of het in de geleenstraat vandaag drukker is dan andere zaterdagen in de middag?
Dat viel volgens mij toch wel tegen en veel dames hebben weinig te doen.Denk dat paulus daar het beste een uitspraak over kan doen. Maar ik kan je denk ik ook wel zeggen dat er een grote kans is dat het een stuk drukker zal zijn
Ik dacht dat hij de bezetting bedoeldeDat viel volgens mij toch wel tegen en veel dames hebben weinig te doen.
De dames met goede service redden zich vast wel.. maar de matige krabben zich nu achter de oren denk ik.Dat viel volgens mij toch wel tegen en veel dames hebben weinig te doen.
Dat zou kunnen.Volgens mij stond daar Adela.
Woensdag gezien.Werkt Alice overdag nu geleen 45k1?