@Fredje020 stuur me maar een pm .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLorena k11/11 stenen passage. Één van de oudste latinas daar maar zuigt je compleet leeg.Heren, ik ben vanavond voor een afspraak in Den Haag en wil me daarna even zonder condoom, deepthroat laten leegzuigen in de Doubletstraat. Ik heb geen tijd om dit hele topic door te spitten, heeft iemand goeie tips voor me?
Bedankt alvast
Villa Tinto had dat een tijdje, was inderdaad erg handig, maar ja privacy... ?Hoop dat er ooit een dag komt waar de straten een website openen. Waar je bijv zou kunnen zien wie er op dat moment werken en dergelijke. Dat zou echt een perfecte oplossing zijn voor veel vragen en dergelijke. Alleen gaat wss nooit gebeuren vanwege privacy en geld redenen. Wel jammer want zou een uitkomst zijn
Is dat die op de hoek bij de uit/ingang?Lorena k11/11 stenen passage. Één van de oudste latinas daar maar zuigt je compleet leeg.
Ja klopt, die oude latina met haar blonde krullen op de hoek einde gang. Altijd zware make-up aan de ogen. Geef haar 35 of 40 en zeg dat je een blowjob wil. Ze doet niet echt deepthroat maar wel diep genoeg. Je mag haar hoofd vasthouden en haar lippen zijn rondom getattoeerd. Ik houd haar altijd haar flinke haardos opzij zodat ik goed het tafereel kan meevolgen.Is dat die op de hoek bij de uit/ingang?
Ik zal deze volgende week even opzoeken, dank je voor de tip!
Is k11 niet rechts achteraan binnen in de passage?Ja klopt, die oude latina met haar blonde krullen op de hoek einde gang. Altijd zware make-up aan de ogen. Geef haar 35 of 40 en zeg dat je een blowjob wil. Ze doet niet echt deepthroat maar wel diep genoeg. Je mag haar hoofd vasthouden en haar lippen zijn rondom getattoeerd. Ik houd haar altijd haar flinke haardos opzij zodat ik goed het tafereel kan aanschouwen.
Ze zuigt je zonder schroom compleet leeg. Beloofd ?Ja heb haar weleens eerder aangesproken of ze anaal deed. Eerste keer zei ze van wel, 60€ maar daarna ineens niet. Dus ik dacht zal wel
Maar ik neem je advies aan! Zonder condoom zuigt ze m leeg toch?
Ik zal dr de groeten van je doen ??
Ja kloptIs k11 niet rechts achteraan binnen in de passage?
is het misschien een idee, dat je bij je volgende bezoek bij Lorena, haar telefoonnmummer vraagt, dan kan je haar appen, en weet je snel of ze er wel of niet is.Als iemand vandaag Lorena gespot heeft in de Doublet stenen passage dan hoor ik het graag. Want vorige keer liet iemand weten dat er op donderdag een andere dame in haar plaats zat.
Zal ik proberen om er de volgende keer rekening mee te houden. Goed idee.is het misschien een idee, dat je bij je volgende bezoek bij Lorena, haar telefoonnmummer vraagt, dan kan je haar appen, en weet je snel of ze er wel of niet is.
Dank, is erg handig voor wandelaars die van ver moeten komen. Dus als je er aan toekomt graag wat vaker. BedanktVanmiddag rond 13 uur de volgende dames gesignaleerd in de DOUBLET met bijbehorende kamernummers.
Doe er je voordeel mee...
Saskia 30
Tanja 30
Betina 28 woe do vrijdag aanwezig
Lavinia 28 , let op !
Manuela 26a
Claudia 26 7 dagen vanaf 10/11 uur
Jazmin 24
Lisa 20
Amanda 8a1 met Brazil vlag op de deur
Monica 8k5 met Brazil vlag op de deur
Silvi 8k7
Diana 1ak2
Alina 1ak3
Anna 7 (op kinky naam Aryana)
Laura 25
Yvonne 29
Sandra 29
Mary 35
Luna 37k2
Maya 39
Ana 73
Gina 75k13 passage boven
Rachel passage 11/25k1
Sandra 11/25 k5 passage (nagevraagd : naam is niet maxima)
En nog veeeeeeel meer meiden (vooral jonger dan genoemden ? , waar ik de namen niet van weet)
Vanaf 17.30 uur gaan de dames opruimen schoonmaken , om precies 18 uur weg te zijn (verrplicht) , dus houdt hier rekening mee om nog op tijd een wip te maken.....
Sindsdien niets meer over gehoord, zit zij er nog (ik moet van ver komen, liever niet voor niks)@Imeniaan , op doublet nr 34 rechterkant zag ik zojuist jouw vriendin staan, die je al zo lang zoekt. Dat kleine 1.40 / 1.50 hoge oma'tje is dus weer aanwezig.
Denk dat de meeste dames beter alleen op zaterdag en zondag kunnen gaan werken dan valt er tenminste nog iets te verdienen..was op 1615 uur in de doub. vond het maar niks bijzonders. naar de geleen om 1645uur en om 1700 gingen de meeste al stoppen op een enkeling na. maar lekker naar huis gegaan.