Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat er meer dan genoeg te wippen zal zijn! ???Is het op een maandag de moeite om naar Den Haag te rijden zal dan aan het begin van de middag daar zijn. Maar wil een soort van zeker weten dat er wel iets te doen is, ook zo in covid tijden. Dank!
Ja, dat klopt.Bedoel je Theresa van Doubletstraat 33?
Priveontvangst zal altijd wel mogelijk zijnTja. De beentjes mogen weer gesloten worden. Terug naar het ouderwetse handwerk.
Niet in de doublet nee,.. en ,...Iemand deze week iets gehoord over COVID gevallen in de Doubletstraat?
Zit jij in het kabinet?Via via gehoord dat alles het vanaf zaterdag dichtgaat tot tenminste 3e week januari 2022. En waarschijnlijk langer.
heeft ze waarschijnlijk heel de reis voor niks gemaakt, als het zaterdag dicht gaat.Jennifer van Hunse passage is vandaag weer terug.
ik heb net gehoord van een collega, dat Jennifer een nederlandse meid is. Ik dacht dat het een Oostblokkertje was.heeft ze waarschijnlijk heel de reis voor niks gemaakt, als het zaterdag dicht gaat.
Ik hoop dat ze basisscholen en middelbaar onderwijs een paar maanden dicht gooien dat lijkt me veel logischer..Ik zal het gek vinden en onlogisch, als ze het niet sluiten. Maar dat is een persoonlijk mening. Daarom ben ik net maar even wezen wandelen, voordat het voorlopig niet meer kan.