Klinkt goed @janwalker zou je een recensie kunnen aanmaken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwie weet of carla geleenstraat 110 k6 vandaag aanwezig?
Nee, die staat op 110p k6.In het 110 k6 staat volgens mij (in elk geval overdag) al enige tijd Natalia\Editha
Is zij er vanavond ook ?Die heb ik helaas al een tijdje niet gezien, maar kan zijn dat ik steeds te vroeg ben en haar daardoor misloop.
In het 110 k6 staat volgens mij (in elk geval overdag) al enige tijd Natalia\Editha
Recensie - Natalia/Editha (Rus), Den Haag, Geleenstraat 110P K6
Zal ik hem dan maar openen? Editha is dus de dansende slanke Russin waar ik eerder een vraag over gesteld had in DH algemeen vorige week toen ze boven stond op 100K2. Gisteren zag ik haar wederom en na een aangenaam praatje aan het raam durfde ik het wel aan. Zeer ontspannen. Kwam bloedjegeil...www.girlsreview.nl
Denk een vraagje voor @Paulus2 ...?Goedemorgen, weet iemand of Camelia (74 k1) vandaag aanwezig is? Alvast bedankt!
Ipv gisteren is ze er vandaag, Hunsestraat 49 k3.Jurgitta is vandaag weer in de Hunsestraat 49. Ze zegt dat ze voorlopig op woensdag en donderdag werkt.
Dan erg kort was er rond 14.00 en geen Jurgita …. Fijne paasdagenIpv gisteren is ze er vandaag, Hunsestraat 49 k3.
Doubletstraat: Ik zou graag willen weten welke Erica. De Roemeense of de Dominicaanse. Of is er nog een?er was toch aardige bezetting hoor,
Erica stond ook weer in het zwarte pakje te pronken
als ik iets post is het altijd de roemeenseDoubletstraat: Ik zou graag willen weten welke Erica. De Roemeense of de Dominicaanse. Of is er nog een?
Dan kan je gelijk jouw recensie over haar plaatsen, die zie ik ook nietBinnenkort nog eens de bloedmooie Sandra uit de Geleen gaan bezoeken. Raar dat er zo weinig recensies over haar zijn. Topmeid.
Mwo, ik meen dat ik toch al geregeld een recensie over haar heb geschreven.Dan kan je gelijk jouw recensie over haar plaatsen, die zie ik ook niet
Als ik naar je post hierboven kijk, staat er rechtsonder je naam het cijfer 4. Dat zijn je recensies. De naam Sandra zie ik niet. Dit is overigens geen kritiek op je.Mwo, ik meen dat ik toch al geregeld een recensie over haar heb geschreven.
Zelfs toen ze nog in Antwerpen werkte
Ik zie het ook niet als kritiek hoor.Als ik naar je post hierboven kijk, staat er rechtsonder je naam het cijfer 4. Dat zijn je recensies. De naam Sandra zie ik niet. Dit is overigens geen kritiek op je.
Recensie wordt als recensie gezien als het recensieformulier is ingevuld met het veld 'algemene beoordeling' ingevuld.Zal dan niet in de correcte recensie mode geweest zijn.