Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar staat het recentie topic en ik vind hoe je een recentie schrijft niet erg duidelijk.Over wie gaat dit en waarom niet in recensie topic?
nu aanwezigIs Karina hunsestraat 51 k3 vanavond aanwezig?
Nee er stond hier een recensie, is inmiddels verwijderd@Johnny Walk
Reageer je nu op mijn bericht?
Als van een dame er nog niet is moet je die zelf aanmaken, dit is algemeen topic namelijk.Waar staat het recentie topic en ik vind hoe je een recentie schrijft niet erg duidelijk.
Waar staat het recentie topic en ik vind hoe je een recentie schrijft niet erg duidelijk.
Ik kan herinneren dat de dames bij 86 vaak een arrogante ongeïnteresseerde houding uitstralen, zoals je zegt heb ik ook al een idee dat het gewoon bitches zijn, dat soort wijven zijn het niet waard om te bezoeken.Op donderdagavond 21 maart 2024 liep ik daar rond. Het was niet de avond om daar te zijn. Bij de kamers van 86 gebeurde er iets. Het was droog en ik zag een paar jonge wandelaars tegen agenten tekeer gaan. Had al een idee dat daar een paar bitches bij de Oost eu matroesjka enclave zaten. Begreep dat 1 van hen water naar gegooid hadden. Die jongetjes waren niet voor reden vatbaar waren heel agressief en door deze buurt galmde van dodelijke ziektes. De agente waren klaar met ze en beveelde hun de buurt te verlaten, sterker nog ze werden eruit begeleid. Heel dom van een paar van de 4 werkte tegen en beledigde de wetsdienaars in functie. En dan komt een moment van toepaste geweld van de agenten: duwen en 1 kreeg zelfs een paar klappen van de knuppel. En dat werd einde drama. Ben er nooit geweest bij 1 van hen in 86 en dat zal na dit debacle zeker niet gebeuren.
Deze jongens waren bij andere ramen ook luidruchtig aanwezig, wilden volgens mij met 3 man met 1 dame.Ben er nooit geweest bij 1 van hen in 86 en dat zal na dit debacle zeker niet gebeuren.
Momenteel aanwezigHallo is Tina 51k1 vandaag aanwezig?
Momenteel aanwezig.