Mercikes!Komt in orde
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMercikes!Komt in orde
Sandra (voorheen Andreea in Antwerpen) werkt sinds 2013.Mwo, ik meen dat ik toch al geregeld een recensie over haar heb geschreven.
Zelfs toen ze nog in Antwerpen werkte
Welke nummer staat Sandra ?Binnenkort nog eens de bloedmooie Sandra uit de Geleen gaan bezoeken. Raar dat er zo weinig recensies over haar zijn. Topmeid.
Je kan de zoekfunctie gebruiken. Ik dacht geleenstraat 23k3 ofzoWelke nummer staat Sandra ?
leuke en gekke meid. prima dienstverlening. vind haar nu te dun. geen kont meer dus sla haar over.Binnenkort nog eens de bloedmooie Sandra uit de Geleen gaan bezoeken. Raar dat er zo weinig recensies over haar zijn. Topmeid.
Idd, ze staar zeer scherp nadat ze mama werdleuke en gekke meid. prima dienstverlening. vind haar nu te dun. geen kont meer dus sla haar over.
Wat zeg je nou? "Ze staar scherp" wat betekent dat?Idd, ze staar zeer scherp nadat ze mama werd
Afgetraind zijn. Hij vindt haar mager dus.Wat zeg je nou? "Ze staar scherp" wat betekent dat?
'staar' zal wel een typfout voor 'staat' zijn?Afgetraind zijn. Hij vindt haar mager dus.
Ah dank! Weer wat geleerdAfgetraind zijn. Hij vindt haar mager dus.
Inderdaad'staar' zal wel een typfout voor 'staat' zijn?
Zoals altijd op zondag is de bezetting in de Geleenstraat niet echt geweldig, maar ik tel ca 36 dames.
als er 36 zijn dan haal je de oma's, de transen en de tmm en lelijke wijven er vanaf dan blijft er een handvol over. dat is de geleen anno 2024Dan zal het zeker drukker zijn op maandag. Dan heb ik al een date staan in de Geleenstraat
Er komt weer een nieuwe shift aan (nu kwart voor 6) maar het is hondeweer. Ik hou het voor gezien.
de laatste paar keer, dat ik in de Doublet was, zat er een andere dame (Luna) op haar kamer.Is cristal Doubletstraat 31 k2 nog aanwezig al tijd niet meer gezien.
bb kelly werkt nooit op ma/ di meestal vanaf do of vrGoedemorgen
Weet iemand of Silvana of BB Kelly er vandaag is