Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoeten wij in de toekomst zo via internet een dame uitzoeken. Ik ga daar echt niet een uur voor reizen. Ik heb geen idee hoe ze er uitziet en meestal valt het tegen. En ook niet zonder risico. Voor hotel- en woningbezitters ook meer overlast. De legalisatie was een ramp. Ik hoop dat de Haagse wandelstraten nog lang blijven bestaan.@De fleppendeflepper In jouw link naar kinky moet je het volgende gedeelte verwijderen dan doet ie het: "advertenties/kinky.nl/".
Of anders kan je onderstaande link gebruiken.
Zin in een avondtuurtje,
Hoi jij daar aan de andere kant welkom op mijn proviel,Ik ben Rihanna slanke goed uitziende blonde dame c cupmaat groene ogen ,ik hou van goeie sex nemen en geven ,M...www.kinky.nl
Ik ben benieuwd naar je recensie.Bij een dame met bril (staat Katya op de raam) naar binnen. Wat een ervaring he!!! Het voelt alsof ze daar binnen zo'n stimulatie apparat heb haha. Want tijdens penetratie voel ik de kop van mn penis gekitteld worden echt bizaar. Een vd lekkerste ervaring tot nu toe!
Ze zei al jaren daar te werken maar kan geen katya vinden? Iemand de juiste topic?Ik ben benieuwd naar je recensie.
ik neem aan dat Katya een geleen dame is?Ze zei al jaren daar te werken maar kan geen katya vinden? Iemand de juiste topic?
ik neem aan dat Katya een geleen dame is?
Wellicht kan je aan de hand van de plattegrond zien, in welke kamer Katya werkt.
Katja op girlsreview wel ipv Katya wat er op haar raam staat .Ze zei al jaren daar te werken maar kan geen katya vinden? Iemand de juiste topic?
ik ben zelf niet bekend met de Geleen dames, wellicht kan @Paulus2 vertellen om wie het gaat.122 ,12 ,Staat zij nu overdag?
Katja op girlsreview wel ipv Katya wat er op haar raam staat .
Nou Katya werkt normaal s'avonds op Geleen 122, 12ik ben zelf niet bekend met de Geleen dames, wellicht kan @Paulus2 vertellen om wie het gaat.
dus we zijn er uit wie de dame is. Dan kan @Wandelwandel zijn recensie schrijven. Je bent dan de eerste @Wandelwandel, die een recensie over deze dame schrijft.Nou Katya werkt normaal s'avonds op Geleen 122, 12
Ben benieuwd of ze tegenwoordig overdag werkt .
Blijft voor mij de vraag of zij nu overdag werkt ?dus we zijn er uit wie de dame is. Dan kan @Wandelwandel zijn recensie schrijven. Je bent dan de eerste @Wandelwandel, die een recensie over deze dame schrijft.
Wellicht kan een vaste bezoeker van de Geleenstraat hier iets over zeggen.Blijft voor mij de vraag of zij nu overdag werkt ?
Ik heb Katya volgens mij maar één keer overdag gezien.Blijft voor mij de vraag of zij nu overdag werkt ?
Ik was al bang dat ze de weg kwijt was overdag werkenNee was savonds, ik ben niet direct hier gaan schrijven na de daad
Ik zal dan een nieuwe topic aanmaken.
Was idd Geleen 122.
ik kom er regelmatig. begint om een uur of 2000 uur. vroeger ook in doub gewerkt.Ik heb Katya volgens mij maar één keer overdag gezien.
Dit is het topic van Katya -> https://www.girlsreview.nl/threads/katja-mol-den-haag-geleenstraat-122-k12.19843/Nee was savonds, ik ben niet direct hier gaan schrijven na de daad
Ik zal dan een nieuwe topic aanmaken.
Was idd Geleen 122.
Bij problemen kun je bij een van de kantoortjes aanbellen.Is er op de Doublet een beheerder of beveiliging die je kunt aanklampen als er iets gaande is?