bedankt.. dan blijf ik er ver van wegDat is inderdaad een shemale. Ik heb er geen ervaring mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbedankt.. dan blijf ik er ver van wegDat is inderdaad een shemale. Ik heb er geen ervaring mee.
erica? is dat de nieuwe dame? jong/klein/heel slank? overkant van waar irina normaal staat. die is met haar zusje inderdaad. terug naar huis.lori en Andra, irina en emma afwezig, bij 10K stond de mooie blonde theresa, tevens waren er bij K12 de ouwe garde zoals Kim, ELisa aanwezig bij 16K was ariana ook aanwezig, bij 24K 1 stond met brilletje Ina en daarnaast de nieuwe schone Erica met mooi zwart haar
ja inderdaad broeder ze is 21 jaar pas heel lief gezichtje mooi zwart haar precies mijn type nee ze staat links achterin bij de lekkere kattenkop kamers niet op 5K1 daar staat nu een grote blonde dame niet mijn type maar niet slechterica? is dat de nieuwe dame? jong/klein/heel slank? overkant van waar irina normaal staat. die is met haar zusje inderdaad. terug naar huis.
ja man die zie ik het lieft er ook boven op zitten, zoals een irana. ik heb van haar nog geen profiel hier gezien,. klopt toch? zit er ook nog niet zo langja inderdaad broeder ze is 21 jaar pas heel lief gezichtje mooi zwart haar precies mijn type nee ze staat links achterin bij de lekkere kattenkop kamers niet op 5K1 daar staat nu een grote blonde dame niet mijn type maar niet slecht
ze is er toch al een aantal weken broeder alleen van de week pas bezocht haahaja man die zie ik het lieft er ook boven op zitten, zoals een irana. ik heb van haar nog geen profiel hier gezien,. klopt toch? zit er ook nog niet zo lang
ja ik ga later even kijken. waard wel dus? of een B.....ze is er toch al een aantal weken broeder alleen van de week pas bezocht haaha
ik vond haar wel goed broeder ik hoop dat jij ook een goeie sessie krijgtja ik ga later even kijken. waard wel dus? of een B.....
thanks bro... fijn weekendik vond haar wel goed broeder ik hoop dat jij ook een goeie sessie krijgt
heb ik lang geleden gedaan maar ik kom niet vaak meer in de staat maar ik wil er graag weer naar toe maar dan moet ze er wel zyn daarom vraag ik hetJe hebt al zo vaak naar haar gevraagd, maar nooit een recensie geschreven?
Helemaal mee eens. Dit is haar. Super bedankt wederom herenWaarschijnlijk gaat het om onderstaande dame.
De zoekfunctie laar inderdaad wat te wensen over, als je bijvoorbeeld bij geavanceerd zoeken de zoekterm " Geleenstraat 98 " invult krijg je de melding dat het woord te lang is, en krijg je alles met geleenstraat.
Wat dat aangaat kon je op het oude hookers forum veel makkelijker op adres zoeken.
Recensie - Jessica, Den Haag, Geleenstraat 98 k3
Deze dame staat nu een maandje in de Geleen en had ik al een paar keer zien staan, maar het kwam er nog niet eerder van. Ze valt op met haar flinke kont en een leuk gezicht met grote zwarte bril. Het bleek de 26-jarige Jessica te zijn uit Roemenie die zoals velen ook deze week haar laatste week...www.girlsreview.nl
Al tijden inderdaad niet meer.Heeft iemand de mooie kleine Jenny nog gezien,
stond altijd op Doubletstraat 26a k3
ja kloptMag ik vragen waarom dat niet lukt, weet je niet hoe dat moet?
Hier staat hoe dat moet, laat maar weten als je hulp nodig hebt
Spelregels Recensies
Laatst gewijzigd: 17-12-2023 Om een recensie te plaatsen over een dame waar nog geen topic over bestaat maak je een nieuw topic aan, maar eerst moet je even goed zoeken of er niet al een bestaand topic over de dame is, gebruik daarvoor eventueel de zoekfunctie aan de hand van de naam, de straat...www.girlsreview.nl
En dat zou dan hier geplaatst moeten worden
Den Haag
www.girlsreview.nl
gelukt volgens my bedanktHier staat hoe dat moet, laat maar weten als je hulp nodig hebt
Spelregels Recensies
Laatst gewijzigd: 17-12-2023 Om een recensie te plaatsen over een dame waar nog geen topic over bestaat maak je een nieuw topic aan, maar eerst moet je even goed zoeken of er niet al een bestaand topic over de dame is, gebruik daarvoor eventueel de zoekfunctie aan de hand van de naam, de straat...www.girlsreview.nl
En dat zou dan hier geplaatst moeten worden
Den Haag
www.girlsreview.nl
ja zeker maar het was triest in de straten gisteren veel leegZie je wel, dat je het kan!
Hoe kan dat nou?ja zeker maar het was triest in de straten gisteren veel leeg
Hoe kan dat nou?
De straten zouden toch uit moeten puilen in het weekend..
Ik lees dit zo vaak de laatste tijd.. zou raam prostitutie dan echt minder populair aan het worden zijn onder de dames?
Ik moet wel zeggen dat ik (met name in de Doublet) weinig nieuwe aanwas ziet als ik er heel af en toe eens ben.
Was er gewoon 3 jaar amper geweest en zie nog steeds dezelfde gezichten als 5 jaar geleden.
Ik vrees toch dat illegale Kinky thuisontvangst meer oplevert en ook meer vrijheid geeft. Controle en risico verwaarloosbaar en het risico waard.