Nathalia Editha nog iemand gespot in de Geleen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk meen dat ik haar afgelopen vrijdag zag op de Oudekennissteeg hoekkamer in Amsterdam.Goedemorgen medewandelaars,
Is Linda recent nog in Den Haag gespot? Of werkt ze misschien weer in Amsterdam (en zo ja: weer op de Wallen?).
Zou haar graag met een bezoek vereren, maar heb haar helaas op de momenten dat ik onlangs in Den Haag wandelde niet gezien…
Jawel, 110p k6.Nathalia Editha nog iemand gespot in de Geleen?
Niet gezien vandaag.Weet iemand of Amber vandaag werkt en zo ja vanaf hoe laat? Normaal staat er altijd een bordje voor haar raam met Amber NL maar heb haar deze week nog niet gespot.
Nee, want Amber werkt niet op woensdag.Niet gezien vandaag.
daar wordt ik wel een beetje verdrietig van, Opa die vertrokken is zonder te neukenDus maar weer vertrokken zonder te neuken.
Geeft niet hoor, volgende keer beter.daar wordt ik wel een beetje verdrietig van, Opa die vertrokken is zonder te neuken
ik was er vorige week dinsdagmiddag rond een uur of twee, ik vond het op zich niet tegenvallen, uiteindelijk hoef er maar een te zijn, die naar je zin is.Geeft niet hoor, volgende keer beter.
Ik moet gewoon later op de dag gaan.
is dat bij de Doublet 6 of 8?Collega's ! Weet iemand of Braziliaanse samantha /Amanda begin van de Doubletstraat deze week aanwezig is geweest afgelopen tijd ? Wil morgen langs
Deze week heb ik haar niet gezien, ook niet de Braziliaanse vlag die ze doorgaans op de deur bevestigd.is dat bij de Doublet 6 of 8?
Een wat stevige dame met half lang haar van een jaar of vijftig?
Die heb ik vorige week gezien, ik dacht dat zij ook een Braziliaans vlaggetje heeft bij haar raam.
Nee, dat weet ik niet en ik geloof ook dat ze weer verdwenen is.@Paulus2 Weet jij vanaf hoe laat Jennifer van Geleenstraat 74k5 normaal gesproken aanwezig is? En of ze vaste vrije dagen heeft? Alvast bedankt.
Met de fiets heb ik daar geen last van.Merken jullie al iets van die krankzinnig hoge parkeertarieven?
Nee jih, geldt voor een klein gebied. En met een handicaptenkaart mag je nog steeds parkeren. In scheveningen aan het strand daarentegen.. Zelfde dagtariefMerken jullie al iets van die krankzinnig hoge parkeertarieven?
Ik heb iets gelezen van een park and ride in new babylon met tram naar Scheveningen voor 5 euro kun je ook naar de doublet laat je het strand even voor wat het isDat nieuwe parkeer tarief is voor de Doubletstraat niet heel fijn lijkt mij ? Paviljoensgrscht en zuidwal zit daar toch ? Ook doordat het in het centrum zo duur wordt wordt het rondom de Doubletstraat drukker en de garages ook
Volgens mij kan je bij het oranjeplein nog steeds voor € 2,50 per uur parkeren. Dan ben je vlak bij de Doubletstraat.Ik heb iets gelezen van een park and ride in new babylon met tram naar Scheveningen voor 5 euro kun je ook naar de doublet laat je het strand even voor wat het is
Heb Jennifer van Geleenstraat 74k5 dinsdag en vandaag al gezien (on 18h zeker aanwezig maar volgens mij om 14h is ze er al, meestal tot 23h.Nee, dat weet ik niet en ik geloof ook dat ze weer verdwenen is.
Ik laat het weten als ik haar weer zie.
Gisteren ook niet aanwezigDeze week heb ik haar niet gezien, ook niet de Braziliaanse vlag die ze doorgaans op de deur bevestigd.
Ja in den haag centrum moet je dokken.is het nou vanaf 1 mei 50 euro dokkken om bij de doub te parkeren?