Ik heb haar vorige week nog gezien.Weet iemand of Colombiaanse Ingrid in de Doubletstraat is. Kamer 79
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb haar vorige week nog gezien.Weet iemand of Colombiaanse Ingrid in de Doubletstraat is. Kamer 79
Momenteel ook aanwezig.Heb Jennifer van Geleenstraat 74k5 dinsdag en vandaag al gezien (on 18h zeker aanwezig maar volgens mij om 14h is ze er al, meestal tot 23h.
Vandaag aanwezig!Weet iemand of Colombiaanse Ingrid in de Doubletstraat is. Kamer 79
ik denk dat je dat het zelf het beste kan beoordelen, als je bij haar naar binnen bent geweest.32 K1 staat ook een blonde met neppe tieten en lippen, ben naar binnen gegaan maar ook eruit gegaan, was dit een goeie keuze?
Ben alleen naar binnen geweest omdat zij de deur opendeed en dat het ook was, kleine praatje gemaakt en thats it.ik denk dat je dat het zelf het beste kan beoordelen, als je bij haar naar binnen bent geweest.
Vermoedelijk de Doublet-Diana van nr. 1a?@LustigeHond
Over welke Diana heb je het, er zijn meerdere dames die zo heten.
Klopt inderdaad. Deze DianaVermoedelijk de Doublet-Diana van nr. 1a?
Gezien zijn bijdragen in haar topic.Recensie - Diana (Roe), Den Haag, Doubletstraat 40 k5
Vorige week Diana weer bezocht. Als er weinig keus is in de Doub, stap ik vaak bij haar naar binnen. Want lekker ding en goede service. Een gypsy met lekkere dikke tieten en een heerlijk kutje met flinke lippen. Als vaste bezoeker loop ik graag met haar mee haar kamer in als ze net de straat in...www.girlsreview.nl
Nog wat leuks zoals Laura ik of Elisabeth ook?Ja, zojuist gezien.
Dat is toch de kamer van oma Elsa? Die is dus kennelijk weg?32 K1 staat ook een blonde met neppe tieten en lippen, ben naar binnen gegaan maar ook eruit gegaan, was dit een goeie keuze?
Het was geen oma die er zat gisteravond. Oma Elsa zal dan wel wegzijn inderdaad.Dat is toch de kamer van oma Elsa? Die is dus kennelijk weg?
Ik heb gisteren al gemeld dat Laura nog niet terug is en Elisabeth is/was er vandaag.Nog wat leuks zoals Laura ik of Elisabeth ook?
Haar bordje hangt er niet .....Ik zag Diana van Geleen 23 niet gisteren. Is ze er vandaag?
Dat is inderdaad een shemale. Ik heb er geen ervaring mee.geleenstraat zie ik regelmatig een lange thaise rond nummertje 128+- met een doorzichtig jurkje... staan ook wel eens shemales? is zei dat ook? iemand ook binnen geweest of gevraagd?
Je hebt al zo vaak naar haar gevraagd, maar nooit een recensie geschreven?mede wandelaars is rosanne uit srenen passage k11 aanwezig