Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb haar 2 maal bezocht, gooede service, neukt lekker...Heeft er iemand ervaring met de dame die op Geleen 110p k11 zit en die een papiertje met "Albania" achter het raam geplakt heeft?
Ziet er wel lekker uit, maar is vaak vrij, ik weet niet of dat misschien een slecht teken is.
Tip: maak een recensie aan ;}ik heb haar 2 maal bezocht, gooede service, neukt lekker...
Ok.. Ze is dus blijkbaar een straatje opgeschoven.@Tedman Ik meen verleden week Ariana in de Geleenstraat gezien te hebben ik dacht op nr 86 k1
het was lang geleden, bij volgende keer ga ik het doen...Tip: maak een recensie aan ;}
Als je foto's op een openbare site plaatst betekent dit dat je het niet erg vind dat iedereen ze kan zien.Beste Tedman,
Nee,je moet niet proberen om Ariana's foto van Kinky's advertentie te plaatsen. Ze heeft inderdaad enkele foto's in een Kinky's advertentie geplaatst, maar ze heeft de advertentie enkele manden geleden geannuleerd. Je moet haar privacy respecteren, het zou van slechte smaak zijn en niet gepast voor een heer om doe het. Laten we respectvol zijn. Bedankt, Dennis Michael
Kan best wel hoor..Dus het is niet de Ariana uit #138?