Klopt, maar dat is niet de Ariana die we bedoelen.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVrijdagavond was ze erIs afgelopen tijd op vrijdag en zaterdagavond na 19.00 uur Nederlandse Milou nog gesignaleerd op de Hunsestraat? Ze heeft een naambordje met Milou voor haar raam.
Ariana.. Nogmaals dank PaulusIk kan bevestigen dat de dame die momenteel in de Geleenstraat 86 k1 werkt Ariane of Ariana heet em voorheen in de Doubletstraat heeft gewerkt.
Ze was voor coronasluiting vrij vaak bezetHeeft er iemand ervaring met de dame die op Geleen 110p k11 zit en die een papiertje met "Albania" achter het raam geplakt heeft?
Ziet er wel lekker uit, maar is vaak vrij, ik weet niet of dat misschien een slecht teken is.
Ze heeft inmiddels ook een naambordje.Ariana.. Nogmaals dank Paulus
Ik voel een recensie aankomenGoedemorgen mannen,
Goed om te zien dat we weer een stek hebben om met elkaar te recenseren en te ouwehoeren!
In het verleden heb ik in de Geleenstraat een meid bezocht met Aziatisch bloed maar gewoon in Nederland opgegroeid was. Denk dat ze ergens een kamer had op nummer 122. Zij was een echte nymfomane en hield van een blowtje tijdens de sex. Nadien heb ik haar nooit meer gezien - of ben ik haar telkens misgelopen omdat ze denk ik zeer populair is. Weet iemand over wie ik het heb, en of zij nog werkzaam is?
Samenvoegmoderator zou er zeker moeten komen. Er zijn meer dubbele threads, Diana (Roe) Geleen 23 k2 staat er ook dubbel in.Hebben we dan niet minstens een samenvoeg-moderator nodig, en zo ja, is die er of komt die er ?