Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen mannen,

Goed om te zien dat we weer een stek hebben om met elkaar te recenseren en te ouwehoeren!

In het verleden heb ik in de Geleenstraat een meid bezocht met Aziatisch bloed maar gewoon in Nederland opgegroeid was. Denk dat ze ergens een kamer had op nummer 122. Zij was een echte nymfomane en hield van een blowtje tijdens de sex. Nadien heb ik haar nooit meer gezien - of ben ik haar telkens misgelopen omdat ze denk ik zeer populair is. Weet iemand over wie ik het heb, en of zij nog werkzaam is?

In de Doub gisteren Claudia nog niet gezien , ik zag wel Amy . Ik keek toevallig naar boven en zag haar staan in een bovenkamer van nr 8. In voorgaande jaren was ze veel vaker aanwezig. Eventueel een alternatief .

Laatst bewerkt:
Goedemorgen mannen,

Goed om te zien dat we weer een stek hebben om met elkaar te recenseren en te ouwehoeren!

In het verleden heb ik in de Geleenstraat een meid bezocht met Aziatisch bloed maar gewoon in Nederland opgegroeid was. Denk dat ze ergens een kamer had op nummer 122. Zij was een echte nymfomane en hield van een blowtje tijdens de sex. Nadien heb ik haar nooit meer gezien - of ben ik haar telkens misgelopen omdat ze denk ik zeer populair is. Weet iemand over wie ik het heb, en of zij nog werkzaam is?
Ik voel een recensie aankomen :)

"Goed om te zien dat we weer een stek hebben om met elkaar te recenseren en te ouwehoeren!" schrijft geilehenkie070 (#162).

En ik voeg daar graag aan toe: liefst zonder de met de banvloek dreigende en/of van de site verbannende moderatoren met hun berucht geworden bemoeizuchtige kleuteroppasmentaliteit - vaak door een commerciële hogerhand gestuurd - en dan heb ik het niet over de toepassing van de AVG-regels.

Dat men excessen tegengaat, akkoord. Maar vaak vrijwel geen enkele vorm van opbouwende kritiek of zelfs simpele aanmerkingen dulden en (voor de beheerders) vervelende vragen domweg glashard negeren, hartgrondig nee !

Over de volgens Paulus 2 (die - terecht: magna cum laude - op de Geleenstraatdames is gepromoveerd) nu verhuisde dame die zich Isabella noemt (echte naam bij de redactie bekend) treft men nu nu twee recensie-plaatsen aan, zoals ik bij één ervan al aangaf.

Hebben we dan niet minstens een samenvoeg-moderator nodig, en zo ja, is die er of komt die er ?

Ik ben hier nieuw, voorlopig nog wat betreft deze site in alle onschuld fris en fruitig dus ik heb geen idee.

Wellicht een idee om dit te melden (aan de moderator) als je een "dubbel"topic signaleert .
Het samenvoegen zal dan snel geschied zijn.

Volgens mij heeft het wel de aandacht om dit verschijnsel te voorkomen.

Deze mannen zien natuurlijk niet alles ...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan