Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe tweede en volgende recensie wordt dan gewoon tekst, moet maar even zo zolang er maar 1 formulier per topic kan zijn.Dat zou inderdaad kunnen, maar volgens mij is het momenteel nog niet mogelijk om meerdere recensies in één topic te plaatsen.
De tweede en volgende recensie wordt dan gewoon tekst, moet maar even zo zolang er maar 1 formulier per topic kan zijn.
Had je dat gemeld via het Rapporteer knopje? of via een pb naar mijn inbox? Die zit nogal vol namelijk maar de Rapporteer wachtrij is helemaal leeg ;-)Topic van dubbele Diana (Roe) Geleen 23 k2 had ik aan admin gemeld, maar is niets mee gedaan, geen tijd waarschijnlijk?
Via een @ mention in de tekst. Ik heb het nu met "Rapporteer" gemeld. Bedankt alvast!Had je dat gemeld via het Rapporteer knopje? of via een pb naar mijn inbox? Die zit nogal vol namelijk maar de Rapporteer wachtrij is helemaal leeg ;-)
Goed hoerig is niet slechtWendy in de Geleen sprak ik zoeven. Ik vroeg naar Amber maar die moest nog komen. Momenteel is ze er nu maar ze is niet te zien; zo druk waarschijnlijk. Kan iemand iets zeggen over de dienstverlening van die Wendy want ze ziet er wel lekker hoerig uit? Ze zit nu op 122 k3 met NL vlag. Bvd
Nog niet terug gezien, ik meld het hier als ze er weer is.Werkt Elisabeth van Geleen 84k2 nog in Den Haag? Ben al sinds corona niet meer in Den Haag geweest, maar wil er binnenkort wel een keer weer heen. Maar dan wel graag met reden.
Het kan er ook mee te maken hebben dat het prijsverschil kleiner is geworden."Er is sprake van een significant verschil in aanbod van type dames en vraag van klanten" meldt Bruckner tot slot (#199).
Dat is nu net wat ik betoog. Alleen met die restrictie dat in mijn optiek "de verschillen beginnen te vervagen".
Ik denk dat dit nog een historische achtergrond heeft. Jaren geleden was de Geleenstraat de echt betere straat qua aanbod van mooie dames t.o.v. de Doubletstraat. Nu is hier geen sprake meer van, de Geleenstraat is niet beter of zo je wilt slechter dan de Doubletstraat. Ik persoonlijk vind beide straten nogal matig. Ik heb de gouden jaren nog meegemaakt en het verschil is echt enorm. Maar ja, het is nergens meer zoals vroeger natuurlijk.Het valt mij echt op dat er op fora altijd veel meer gevraagd en gepraat wordt over de meiden van de Geleenstraat, terwijl de Doubletstraat toch meer ramen heeft.
Waar zou dat toch in zitten?