Ik wil ook een Paulus2 voor de Doubletstraat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn wat houd die gouden jaren in? Waren er toen veel meer volslanke latinas aanwezig in Doublet? Want nu lijkt het meer en meer op Geleenstraat te lijken, jammer genoeg.Ik denk dat dit nog een historische achtergrond heeft. Jaren geleden was de Geleenstraat de echt betere straat qua aanbod van mooie dames t.o.v. de Doubletstraat. Nu is hier geen sprake meer van, de Geleenstraat is niet beter of zo je wilt slechter dan de Doubletstraat. Ik persoonlijk vind beide straten nogal matig. Ik heb de gouden jaren nog meegemaakt en het verschil is echt enorm. Maar ja, het is nergens meer zoals vroeger natuurlijk.
Het is fout gegaan met het versturen van mijn bericht, maar je hebt niets gemist, want ze was er niet vandaag.Goeiemiddag Paulus.
Is Anna vandaag ook in de Geleen?
Welke Anna wordt bedoeld? Toch niet de Roemeense van nr. 96 met de kattenpootjes-tatoeages? Die heb ik al lang niet meer gezien.Goeiemiddag Paulus.
Is Anna vandaag ook in de Geleen?
Zal ik mezelf laten klonen, haha?Ik wil ook een Paulus2 voor de Doubletstraat
Volgens een recente recensie is maya weer begonnen op haar vaste stek.Iemand enig idee hoelang Maya (met het plaatje van een bij) op vakantie blijft, ben het laatste keer vergeten te vragen. Ik veronderstel dat ze weg is, ze vertelde me mogelijk eind vorige maand even weg te gaan en afgelopen maandag, na mijn eigen terugkomen uit het buitenland, zag ik haar niet
Aah ok jammer. Goed dat ik het gevraagd heb anders voor niets gereden. Weet je toevallig haar tijden morgen?Nee, ze werkt op maandag overdag en als ik het goed heb op woensdag-, donderdag- en vrijdagavond.
Het kamernr is 122 k4, 116 heeft geen kamers.
Aaah prima ga er heen. Hopelijk niet de ochtendshift maar middag gezien ik er 1 uur heen moet rijden. Of zou je dat kunnen checken nog/navragen?Sonja is aanwezig, Geleenstraat 122 k4.
Was gisteravond weer aanwezig.Weet iemand of crystal/cristol uit de doublet weerterug is?
Crystal heet ze..Weet iemand of crystal/cristol uit de doublet weerterug is?