Die blonde tattoo dvp op 7~1?
Ooit 1x gedaan aan de overkant,.....
Echt 6x niks,....noppes
Ooit 1x gedaan aan de overkant,.....
Echt 6x niks,....noppes
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn iemand ervaring met haar.Naomi is nog in Den Haag tot 15 augustus . Daarna komt ze niet meer terug .....
Anna, Geleenstraat 110p k9 is er weer.
Geleen/hunse normaal.Waarschijnlijk Doubletstraat?
Daar weet ik weinig van.
Ik heb haar wel gezien. Ze zit toch altijd op de stoel?Is bekend of Alicia weer actief is in de Doub.... wat oudere dame met haar zwarte kousen, laarzen en body. 77k1 dacht ik
Op welk nr zit ze dan, 86?Geleen/hunse normaal.
Klop eens aan en vraag eens haar naam.Op welk nr zit ze dan, 86?
Vraag het aan Rutte, haha.Nachtleven weer dicht.
Gevolgen voor de ramen?
Thanks. Ik vrees ze ermee gestopt isNee, anders had ik het gemeld.
Paar weken geleden voor het laatst gespot. Ik miste haar inderdaad ookal.Iemand Nicoll al gespot? voor het laatst gezien Geleenstraat 23 K8
Die is een maand geleden terug naar Roemenië gegaan, was toen nog onzeker wanneer ze weer terug zou komen. Laat even weten wanneer je haar weer gespot hebt, als ik haar zie laat ik het wel weten.Iemand Nicoll al gespot? voor het laatst gezien Geleenstraat 23 K8
Ja klopt, vaak wel. Mooi! dan maar weer eens naar de DoubletIk heb haar wel gezien. Ze zit toch altijd op de stoel?
Je noemt de naam Amber. Heb haar destijds tweemaal bezocht. Waren 2 geweldige kamergangen. Klopt het dat ze een naambordje heeft en alleen doordeweeks werkt en weet je haar werktijden? Ik kan alleen in het weekend en daarom denk ik weinig kunnen bezoeken. Ik vind Amber een zeer aantrekkelijke meid en volgens mij is het een populaire dame net als AschaWendy is er vandaag met haar NL bordje , naast Amber