Nee, dat weet ik niet, want 's-avonds ben ik er nooit.Lekker bezig Paulus. Heb je ook een idee of ze tot laat werkt? want dan kom ik ff me zak legen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, dat weet ik niet, want 's-avonds ben ik er nooit.Lekker bezig Paulus. Heb je ook een idee of ze tot laat werkt? want dan kom ik ff me zak legen
maak niet uit, ik hoorde dat ze zei dat ze alleen ochtend werkt dus ff wachten tot zaterdag dan maarNee, dat weet ik niet, want 's-avonds ben ik er nooit.
sterren staan er gewoon bij (26 november 2024)Ja klopt, maar de algemene beoordeling ontbreekt.
Als je laat weten hoeveel sterren je daarvoor wil geven, zal ik het laten aanpassen.
Toch zie ik wel recensies, waarbij ze 's-avonds is bezocht.maak niet uit, ik hoorde dat ze zei dat ze alleen ochtend werkt dus ff wachten tot zaterdag dan maar
Nee, de sterren voor de algemene beoordeling staan er niet.sterren staan er gewoon bij (26 november 2024)
Ik zag inderdaad recensies van ochtend, middag en avond daarom vroeg ik eerder op wat voor tijdstip ze begint, ik ben namelijk een ochtend wandelaar, zeer sporadisch in de middag, nooit in de avond. Afijn ik ga binnenkort eens kijken.Toch zie ik wel recensies, waarbij ze 's-avonds is bezocht.
Dacht meer aan klaverjassenLekker bezig Paulus. Heb je ook een idee of ze tot laat werkt? want dan kom ik ff me zak legen
Bedoel je Evelin?
Evelin werkt tegenwoordig op 110, Lexi ken ik niet.Ik denk dat het inderdaad Evelin is, Paulus.
Bedoel je Alina/Irina op 5 K2?Update doub 15:30 uur:
Cristella van 31k2 is nu in doublet tm vanavond zei ze net tegen me. Leuke colombiaanse dame!
- Lorena is verhuist van 7k naar 16 ongeveer
- Ruby, Aline/ Alina zijn er (nieuwe dame naast Aline die er 3 maanden terug ook was, met mooie borsten en leuke lach. Heeft iemand een review oagina van deze Alina? Miss heb ik dr naam verkeerd begrepen maar ze stond naast Aline (de mooie petite)
- @Rickdekoning, mirella was er ook op 25k4!
Denk dat je deze bedoeld. Werkte alleen avond. Nog niet gezien helaas
Recensie - Lexi, Den Haag, Geleenstraat 98 k2
Daarnet bij Lexi geweest. Ben vergeten welke nummer. Het was het eerste raam op de rechterkant als van de Brabantdam komt. Het is een pracht van een meisje. Zeer slank en strak. het pijpen is ok maar ook niet meer. Daarna kwam ze on top wat ze heerlijk deed maar veel te kort. Daarna haar doggy...www.girlsreview.nl
Nee op 21 waar aline is, rechts van haar is een supermooie roemeense vrouw die €50,- per 15 min vraagt. Dacht dat zij Alina heette maar weet niet zeker of dit klopt. Ze zei dat zoenen ook €50,- extra is, ze heeft volgens mij botox lippen, ze is voller dan aline maar ziet er wel echt lekker uitBedoel je Alina/Irina op 5 K2?
Erika op 24 doublet zag ik zondagmiddag. Irina ken ik nietIrina of Erika al terug in doublet?
Oh echt waar.. afgelopen 3 dagen in doublet geweest voor erika of irina maar kom beiden maar niet tegen haha denk je dat ze er vanavond staat Erika?Nee op 21 waar aline is, rechts van haar is een supermooie roemeense vrouw die €50,- per 15 min vraagt. Dacht dat zij Alina heette maar weet niet zeker of dit klopt. Ze zei dat zoenen ook €50,- extra is, ze heeft volgens mij botox lippen, ze is voller dan aline maar ziet er wel echt lekker uit
Erika op 24 doublet zag ik zondagmiddag. Irina ken ik niet
Ja erika is wel vaak bezet, maar die is sowieso populair. Wie is die Irina ook alweer? Heb je een review page? Ik verwarde haar eerst met adriana (die blonde topper met bril naast Lori)Oh echt waar.. afgelopen 3 dagen in doublet geweest voor erika of irina maar kom beiden maar niet tegen haha denk je dat ze er vanavond staat Erika?
Ja erika is wel vaak bezet, maar die is sowieso populair. Wie is die Irina ook alweer? Heb je een review page? Ik verwarde haar eerst met adriana (die blonde topper met bril naast Lori)