Angel is vandaag tot 17.00 aanwezigHoi hoi
Vraagje
Is Silvana of angel er misschien vandaag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAngel is vandaag tot 17.00 aanwezigHoi hoi
Vraagje
Is Silvana of angel er misschien vandaag
Oké dank je welAngel is vandaag tot 17.00 aanwezig
Silvana weet ik niet, dat ik het van Angel weet, is dat ze dat plaatst op haar WhatsappOké dank je wel
En Silvana weet je dat ook
Jij begrijpt het hele spelletje tenminste.Vind het ook wel bijzonder hoe sommige mannen in een soort heldenrol kruipen voor een hoer. Je kan morgen overlijden en die hoer voor wie je het nu opneemt boeit het geen ene flikker.
Dank je welSilvana is niet aanwezig.
IIk gebruik het woord admin omdat ik op deze site nergens een hulptabel heb die de precieze functies toelicht - laten we aub geen spijkers zoeken op laag water, maar hoeren neuken. Wanneer ga jij een review delen?
Zonder recensieformulier telt het niet als recensie...Effe terugzoeken dan als je een review van mij wil zien
Dames hebben nóóit piemelsmij recent ook een ban gegeven omdat ik zei dat dr dames met piemels zitten bij 128 in de geleen. op de vraag waarom wordt niet gereageerd.
het zijn ook geen dames, maar heren met tieten.Dames hebben nóóit piemels
Exactlyhet zijn ook geen dames, maar heren met tieten.
Volgens mij heb ik echt wel een recentie geplaats (Frederique)Zonder recensieformulier telt het niet als recensie...
Ik begrijp niet waarom jij ineens op je pik getrapt bent hahaha, ouwe hoerenbeffertGa janken ouwe woke pooier met je dames beschermen.
Paulus komt niet in de doublet heb ik begrepen. Ik kan voor je kijken, avond of middag? Welke kamer.@Paulus2 weet je of roxan (hongarije) doubletstraat terug is?
Ze werkt in de middagen, kamer 75pK1Paulus komt niet in de doublet heb ik begrepen. Ik kan voor je kijken, avond of middag? Welke kamer.
Wat is normaliter ongeveer het tijdstip waarop zij start met werken?Ella van Geleenstraat 122 k9 is weer terug.
Zij is al terug: in een eerder bericht had ik dit ook aangegevenZe werkt in de middagen, kamer 75pK1
De eerste kamer in de passage bij nummer 75? Die heb ik vorige week al gezien. Je bedoelt die een keer van de trap gerold is ergens. Zwart haar, klein etc. Denk het vrij zeker te weten.Ze werkt in de middagen, kamer 75pK1
Ben dr niet nu, vanavond of morgen middag/avond ga ik@Harris kan je voor mij kijken of Cristal 31k2 aanwezig is? Bvd!
Ik bedoel roxan 21k1Zij is al terug: in een eerder bericht had ik dit ook aangegeven