Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3 maanden niet meer in de geleenstraat geweest.
Heb via het forum vernomen dat Rebecca van Hunsestraat 51 k1
is verhuist naar Doubletstraat 6 k2 is dat nog steeds zo.
Wilde even informeren of deze dame vandaag aanwezig is in
de Doubletstraat.

Weet iemand of die kleine oostblok dame terug is kamer 98 k2, beetje buurmeisje type, geen opvallende tattoos en mager. Was uit Roemenië als ik me niet vergis en 10-12 was haar laatste dag voor vakantie.

Wie o wie, zal na haar terugkomst een recensie achterlaten.

Laatst bewerkt:
Denk dat je deze bedoeld. Werkte alleen avond. Nog niet gezien helaas

Update doub 15:30 uur:

Cristella van 31k2 is nu in doublet tm vanavond zei ze net tegen me. Leuke colombiaanse dame!
- Lorena is verhuist van 7k naar 16 ongeveer
- Ruby, Aline/ Alina zijn er (nieuwe dame naast Aline die er 3 maanden terug ook was, met mooie borsten en leuke lach. Heeft iemand een review oagina van deze Alina? Miss heb ik dr naam verkeerd begrepen maar ze stond naast Aline (de mooie petite)
- @Rickdekoning, mirella was er ook op 25k4!

Laatst bewerkt:
Update doub 15:30 uur:

Cristella van 31k2 is nu in doublet tm vanavond zei ze net tegen me. Leuke colombiaanse dame!
- Lorena is verhuist van 7k naar 16 ongeveer
- Ruby, Aline/ Alina zijn er (nieuwe dame naast Aline die er 3 maanden terug ook was, met mooie borsten en leuke lach. Heeft iemand een review oagina van deze Alina? Miss heb ik dr naam verkeerd begrepen maar ze stond naast Aline (de mooie petite)
- @Rickdekoning, mirella was er ook op 25k4!
Bedoel je Alina/Irina op 5 K2?

Denk dat je deze bedoeld. Werkte alleen avond. Nog niet gezien helaas

Geen twijfel meer het is Lexi en hoop dat ze gauw weer terugkomt.

Bedoel je Alina/Irina op 5 K2?
Nee op 21 waar aline is, rechts van haar is een supermooie roemeense vrouw die €50,- per 15 min vraagt. Dacht dat zij Alina heette maar weet niet zeker of dit klopt. Ze zei dat zoenen ook €50,- extra is, ze heeft volgens mij botox lippen, ze is voller dan aline maar ziet er wel echt lekker uit
Irina of Erika al terug in doublet?
Erika op 24 doublet zag ik zondagmiddag. Irina ken ik niet

Nee op 21 waar aline is, rechts van haar is een supermooie roemeense vrouw die €50,- per 15 min vraagt. Dacht dat zij Alina heette maar weet niet zeker of dit klopt. Ze zei dat zoenen ook €50,- extra is, ze heeft volgens mij botox lippen, ze is voller dan aline maar ziet er wel echt lekker uit

Erika op 24 doublet zag ik zondagmiddag. Irina ken ik niet
Oh echt waar.. afgelopen 3 dagen in doublet geweest voor erika of irina maar kom beiden maar niet tegen haha denk je dat ze er vanavond staat Erika?

Terug
Bovenaan Onderaan