Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBent wel een betweter jij.Als je even bij de recensies had gekeken, had je gezien dat ze er weer is.
Zo makkelijk kan het zijn.
Dan moet je echt mazzel hebben, want Paulus doet geen Doub.@Paulus2 weet je of Kristal 31k2 al terug is en zo niet weet je wel wanneer?
Ha Paulus! Is dit Alison die op haar raam altijd de Nederlandse vlag heeft? De blonde dame met de tattoo's? Thanks alvast!Alison van Geleenstraat 23 is momenteel aanwezig, k5.
Voel me vereerd dat ik van u een vraag krijg en dat meen ik. Dat is de dame op de rose passage k3. Mocht je haar bezoeken, zeg maar dat ik de meneer ben die haar een blikje heineken + redbull gaf vandaag. Ik ben echt heerlijk klaargekomen bij dr dus die blikjes waren als beloning, want ik zie dat ze de ene man na de andere man afwerkt.Wie is dat, avonddame?
Ja, dat klopt.Ha Paulus! Is dit Alison die op haar raam altijd de Nederlandse vlag heeft? De blonde dame met de tattoo's? Thanks alvast!
Volgens mij is dat een dame, die hier pas sinds kort werkt en haar vriendin werkt op k4.Voel me vereerd dat ik van u een vraag krijg en dat meen ik. Dat is de dame op de rose passage k3.
Nee ik ken haar van doublet. Dit is Camilla, heb haar vooral in doublet bezocht maar ze is er meestal maar fftjes en ook deze x zei ze dat ze niet weet wanneer ze weer vertrekt:Volgens mij is dat een dame, die hier pas sinds kort werkt en haar vriendin werkt op k4.
Nope op 31k2 haar niet gezien, weet eerlijk gezegd niet hoe ze eruit ziet maar niemand gezien op 31k2. Enigste die er was is die aggressieve dame achterin als je die witte passage binnenloopt die zo pssst pssst doet en beetje boos kijkt (k5/k6)@Scrabble kristal 31k2 aanwezig?
Daar moet je niet wezen, of je moet van oma sex houden.(helemaal achterin net om de hoek van die passage met de geile oma's die naar je schreeuwen)
Haha helemaal mee eens. Maar toch zijn ze er Fausto, dus dan moet iemand dit spookhuis toch vergoeden of doen ze het denk je vrijwillig #staatgoedopjecvDaar moet je niet wezen, of je moet van oma sex houden.
Ik noem die passage altijd maar het spookhuis, dat dekt de lading.
Dat verbaast mij nog steeds, dat sommige dames nog een boterham kunnen verdienen.Haha helemaal mee eens. Maar toch zijn ze er Fausto, dus dan moet iemand dit spookhuis toch vergoeden of doen ze het denk je vrijwillig #staatgoedopjecv