Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maria van Geleenstraat 126a k4 is weer terug.
Echt serieus respect voor jou dat je zelfs met dit gladde weer ons de beschikbaarheid van de dames doorgeeft +1000 kudos!
Voor mij blijft het interactie tussen mensen. Daarom vind ik de ramen leuker dan andere alternatieven. En de mogelijkheid om een spontane keuze te maken omdat je een klik denkt te hebben met een dame is dan een belangrijke meerwaarde.
Mooie kijk erop man! Zo heb ik er nooit naar gekeken.

Laatst bewerkt:
ik lees iig je verslagen met veel plezier en soms zet ik er zelfs een kopje koffie voor 😉

Zou je mij een plezier willen doen en een bezoekje willen doen aan de petite Andra (zusje van Ramona) die vanaf zondag in NL is en in doublet gaat werken?
Haha, wat goed! Ik ga zeker door, zolang de voorraad strekt.

Andra bezoeken doe ik uiteraard maar al te graag, de reviews zien er veelbelovend uit. Ik heb echter wel al wat bezoekjes op de agenda staan maar Andra heb ik in het vizier.

Dank voor u reactie expert en écriture , ik kan voor deze maand ook nog maar 1x gaan: dat wordt wel Andra hoor maar bij haar is t handig om minimaal 100€ te spenderen.

Als ik nog een suggestie mag doen: probeer ook een bezoekje te doen aan die Camilla uit geleen rose passage zolang ze er nog is want meestal blijft zij maar eventjes en dan is ze weer spoorloos

Terug
Bovenaan Onderaan