Johnny Walk
Meubelstuk
Morgen ook
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij wel en anders hooguit 10 dames, morgen deels open met beperkte bezettingIs de Geleenstraat vandaag gesloten? En de Doubletstraat ook?
heb je al geteld of vandaag werken is niet rendabel voor jeNee, de straten zijn niet gesloten, maar zeker de eerste kerstdag weinig dames.
Dit is dr bedankt wandelbroederWaarschijnlijk deze
Recensie - Elena (Roe), Den Haag, Doubletstraat 10 k2/k3
Prive-ontvangst afspraak ging niet door en was in de buurt van de Doublet, dus daar maar een kijkje gaan nemen vanmiddag. Was niet veel goeds in de straat behalve een leuke ebony dame en deze dame. Toen ik haar zag herkende ik haar niet, ze zei uiteindelijk binnen dat ze langer werkt en ieder...www.girlsreview.nl
Ik bevestig het bij deze heren net een rondje ngemeens geleenstraat gedaan niks aangetroffen ...de Geleen is uitgestorven zonder dames momenteel
Verbaast mij dat je ondanks dat je hier al vrij lang actief bent, toch een Roemeense dame bezoekt op de Doublet 12, terwijl er hier in Den Haag alg. diverse keren over de slechte service van deze dames is gesproken.Zojuist ene Alina/Elena uit roemenie bezocht. Een van de 4 kamers op doubletstraat 12. Iemand een linkje? Want dit gun ik een andere wandelbroeder niet
GR RF
jeetje ik dacht dat Ariana pas morgen weer zou werken, dan staat de mooie Ruby er ook op 4k4 of niet?Doubletstraat toch aardig wat dames aan het werk o.a. big ass Kayla rond nr 40 en volgens mij Ariana op 4 ook aanwezig 29/35 passage helemaal vol
geen ariana en geen ruby gespot. 4 is dicht lijkt hetjeetje ik dacht dat Ariana pas morgen weer zou werken, dan staat de mooie Ruby er ook op 4k4 of niet?
de meeste roemeense dames zijn wel aan het werkt omdat de roemeense dames kerst vieren op een andere datum:
De Russisch Orthodoxe Kerk (+ Servisch en Georgisch Orthodoxe Kerk) viert Kerstmis op 7 en 8 januari
Klopt idd foutje is leeggeen ariana en geen ruby gespot. 4 is dicht lijkt het
Jammer het aanbod is dus schaars heren...Klopt idd foutje is leeg
Als je Sandra van de Doublet bedoeld, die is er niet, die is naar haar thuisland.Ik ga vrijdag wel, vandaag naar Eindhoven geweest, is dichtbij,gesloten,
Den haag is 1,5 uur rijden, dan wil ik wel een big ass latina , iemand een idee welke er vrijdag zijn laat in de middag?
Sandra aanwezig?
Zijn er niet meerdere Sandra's in de Doublet?Als je Sandra van de Doublet bedoeld, die is er niet, die is naar haar thuisland.