Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist ene Alina/Elena uit roemenie bezocht. Een van de 4 kamers op doubletstraat 12. Iemand een linkje? Want dit gun ik een andere wandelbroeder niet

GR RF
Verbaast mij dat je ondanks dat je hier al vrij lang actief bent, toch een Roemeense dame bezoekt op de Doublet 12, terwijl er hier in Den Haag alg. diverse keren over de slechte service van deze dames is gesproken.

Overigens geld dat ook voor de Doublet 10

De twee latina milfjes (Nena en Sol)vormen naar wat ik begrepen had een uitzondering op.

Doubletstraat toch aardig wat dames aan het werk o.a. big ass Kayla rond nr 40 en volgens mij Ariana op 4 ook aanwezig 29/35 passage helemaal vol
jeetje ik dacht dat Ariana pas morgen weer zou werken, dan staat de mooie Ruby er ook op 4k4 of niet?
de meeste roemeense dames zijn wel aan het werkt omdat de roemeense dames kerst vieren op een andere datum:

De Russisch Orthodoxe Kerk (+ Servisch en Georgisch Orthodoxe Kerk) viert Kerstmis op 7 en 8 januari

jeetje ik dacht dat Ariana pas morgen weer zou werken, dan staat de mooie Ruby er ook op 4k4 of niet?
de meeste roemeense dames zijn wel aan het werkt omdat de roemeense dames kerst vieren op een andere datum:

De Russisch Orthodoxe Kerk (+ Servisch en Georgisch Orthodoxe Kerk) viert Kerstmis op 7 en 8 januari
geen ariana en geen ruby gespot. 4 is dicht lijkt het

Terug
Bovenaan Onderaan