Elke keer als ik het wil weten zodat ik niet voor niks kom , en wat zou jou dat moeten uitmaken. Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElke keer als ik het wil weten zodat ik niet voor niks kom , en wat zou jou dat moeten uitmaken. Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Valt wel mee toch? Kun je zo nog aangeven wie er zijn en wie je verwacht?Hoe vaak ga je dat nog vragen?
Gebeurt helaas vaker, maar je ziet ze niet als je gewoon neukt (tenzij ze dun is bij doggy). Ik wilde alleen ff een kijkje nemen toen ze in doggy positie ging, zag er wel geil uit behalve die aambeien dusLekker om naar aambeien te moeten kijken als je aan het neuken bent , had ik echt met een rotgang weg geweest.
Ja, is aanwezigIs Milf angel aanwezig in de hunsestraat ?
deze dames hebben een piemelZijn de thaise/filipijnse dames van Geleenstraat 128(1,2,3,4) deze dagen aanwezig. En heeft iemand van jullie ervaring met deze dames??
ervaringsdeskundige, of een aanname???wat een off topic flauwekul hier weer.
deze dames hebben een piemel
Beffie,Elke keer als ik het wil weten zodat ik niet voor niks kom , en wat zou jou dat moeten uitmaken. Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?
Kan mij weinig schelen wat jij ervan denkt , vraag niks aan een of andere Paulus persoonlijk maar hij antwoord wel alsof hij de wijsheid in pacht heeft.Beffie,
Paulus2 doet al heel lang bijna dagelijks meldingen over de aanwezigheid van DVP's in Den Haag en dit ondanks dat er onder de bezoekers van deze site enkele zijn die enkel maar vragen, met hele korte tussenpozen en nooit een bedankje sturen en niet of zelden een recentie schrijven.
Ik vind je opmerking : "Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?" dan ook niet gepast, ook niet, zo als onze zuiderburen zo mooi zeggen: "in geval dat je veel goestig hebt".
Tall
algemeen bekend dat daar voornamelijk dames met piemels staan.ervaringsdeskundige, of een aanname???
Voornamelijk....dus mogelijk niet allemaal. Mijn vraag was, of iemand ervaring had opgedaan.algemeen bekend dat daar voornamelijk dames met piemels staan.
Weet je misschien welke dagen ik Andrea kan treffen? Loop haar steeds mis volgens mijIk was om 13:30 in deze straat en veel ramen waren leeg in de straat. Meer aan de kant van de urinoirs waren nog enkele ramen bezet. In de passage 11/25 waren alle ramen leeg, bij een hoorde ik muziek. In de witte passage waren enkele dames. Zo ook Dominicaanse Andrea die ik heb bezocht, ik dacht kamer 5. Ze zei dat ze 1e Kerstdag ook werkt. Misschien gaat ze deze dagen 's avonds eerder weg. De drukte was vergelijkbaar met andere werkdagen in het begin van de middag. Er waren veel mannen die alleen rond keken.
Zie recensies :
Recensie - Andrea, Den Haag, Doubletstraat 31 k5
Kon geen topic vinden over deze dame. Mocht iemand het wel wetend an mag deze reactie daar naartoe geplaatst worden. Aan het einde van mijn wandeldag stuitte ik op Andrea, een latina van eind 40 begin 50. Lieve rustige dame, gekleed in het zwart met mooie borsten. Na de financiële...www.girlsreview.nl
ga langs er ervaar het zelf zou ik zeggen. de meeste hier zijn niet op zoek naar piemels zoals jij succes net je zoektochtVoornamelijk....dus mogelijk niet allemaal. Mijn vraag was, of iemand ervaring had opgedaan.
jij weet niks zeker, en toch lul je met de massa mee. Als je niks inhoudelijks te melden heb, hou dan liever je kakel. Meelopers en meepraters heb ik niks mee. PUNT!!! Jouw gefrustreerde, paranoide zelfbedachte kwalificaties voegen niks toe aan dit forum.ga langs er ervaar het zelf zou ik zeggen. de meeste hier zijn niet op zoek naar piemels zoals jij succes net je zoektocht
Zag het ook staan, denk ik bij mezelf als je Nederlands spreekt schrijf je dat toch niet in het EngelsDat vond ik ook al vreemd.
Overdag niemand bij die ramen gezien.
volgens mij moet je morgen even de dokter bellen.jij weet niks zeker, en toch lul je met de massa mee. Als je niks inhoudelijks te melden heb, hou dan liever je kakel. Meelopers en meepraters heb ik niks mee. PUNT!!! Jouw gefrustreerde, paranoide zelfbedachte kwalificaties voegen niks toe aan dit forum.
Jammer dat je vader, die waarschijnlijk onbekend is, jou niet in een condoom heeft achter gelaten. Brqllend bedplassertje. Klaar met je.volgens mij moet je morgen even de dokter bellen.
er is vast een pilletje voor je zodat je je beter gaat voelen.
maybe helpt het ook als je een x een recencie schrijft, mag ook bij de transen overigens.
Jongens take it easy, vrede op aarde. Dit is niet gepast voor dit forum, spreek met elkaar af op het malieveld en ga het daar beslechten.Jammer dat je vader, die waarschijnlijk onbekend is, jou niet in een condoom heeft achter gelaten. Brqllend bedplassertje. Klaar met je.
rare en nare gast ben je.Jammer dat je vader, die waarschijnlijk onbekend is, jou niet in een condoom heeft achter gelaten. Brqllend bedplassertje. Klaar met je.
Je ken Pâhlus2 natuâhlijk auk un pm sture, dùisburraggangâhElke keer als ik het wil weten zodat ik niet voor niks kom , en wat zou jou dat moeten uitmaken. Denk je dat je de president van de Geleenstraat bent?
Deze opmerking in beneden ieder niveau. Schaam je! Ik schakel de MODERATOR in!Jammer dat je vader, die waarschijnlijk onbekend is, jou niet in een condoom heeft achter gelaten. Brqllend bedplassertje. Klaar met je.