Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDoublet viel tegen veel wandelaars weinig dames.En hoe was de bezetting geleen en doublet ik was alleen op de achterdam. Moet zeggen dat het mee viel qua bezetting. wel de moeite waard na zo n lange tijd
Ja.... Sommige wel sommige zaten hopeloos op klanten te wachten zoals altijddenk de dames die er waren vandaag lekker verdiend hebben
Broeders,
Zijn die rijpe dames als Lucia, Amanda, Monica, Anna, Ana, Deborah, Manuela, Elsa etc etc al gespot?
Alvast bedankt!
Morgen is Vicky waarschijnlijk niet aanwezig.@ado. Vicky van 5k3 doub was vandaag aanwezig. Als je haar bedoeld
... omdat zij nog bij jou thuis zit?Morgen is Vicky waarschijnlijk niet aanwezig.
Dat zou zomaar waar kunnen zijn... omdat zij nog bij jou thuis zit?
Je bent tenminste niet meer gefrustreerd dat je niet kan wippen en de frustratie van een gesloten horeca kan je nog wel ff weg wippenVoor mij mochten de hoeren dicht blijven wil liever restaurants en theaters weer open kom zelf wel aan seks...wat een klotezooi deze politici!!! het is een schande dat een grote economische groep zoals restaurants worden uitgesloten en de hoeren weer open mogen die hier bijna geen belastingen betalen en hun verdiende geld meenemen naar Oostblok landen en hier nauwelijks deelnemen aan onze economie...
Monica gisterenochtend wel gezien, de rest niet.Broeders,
Zijn die rijpe dames als Lucia, Amanda, Monica, Anna, Ana, Deborah, Manuela, Elsa etc etc al gespot?
Alvast bedankt!
Vandaag zal ze er ook niet zijn maar binnenkort weer wel...Als je Claudia van nummer 26 Doublet bedoeld vanmorgen was ze er niet.
Dank voor de info. Zeer gewaardeerd. Bespaar ik me het ritje en kom ik snel naar den haag als ze er weer is...Vandaag zal ze er ook niet zijn maar binnenkort weer wel...
Ik heb haar geappt maar geen reactie, nig vrij denk ikVoorzover ik weet waren alle dames die tijdelijk in SKW Antwerpen hebben gewerkt weer terug in Den Haag, alleen Sonja heb ik nog niet gezien.
Zodra die weer aanwezig is zal 't druk worden rondom Nr. 26Vandaag zal ze er ook niet zijn maar binnenkort weer wel...
Volgende week zaterdag is ze er weer zij ze.Vandaag zal ze er ook niet zijn maar binnenkort weer wel...
niemand??iemand dominicaaanse marisol gespot?
Ja. Alleen continu bezet sta op dit moment te wachtenIs Lorena werkzaam in de stenen passage in Doublet?
Heftig man. Sterkte!Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben