Dan is het wel heel erg, als zelfs Lorena continu bezet isJa. Alleen continu bezet sta op dit moment te wachten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan is het wel heel erg, als zelfs Lorena continu bezet isJa. Alleen continu bezet sta op dit moment te wachten
Dat is de zus van de befaamde Lisa, weet haar naam niet meer, maar kan je misschien in het draadje van Lisa (40k5) wel vindenKan iemand mij helpen aan de recensiepagina van de Dominaanse blonde jongedame die altijd met haar enorme achterwerk naar de straat toe staat de dansen?
Laat uw leuter maar eens leegzuigen door haar en je zal begrijpen waarom of al eens langs geweest bij haar?Dan is het wel heel erg, als zelfs Lorena continu bezet is
Die is een maand geleden terug naar Roemenië gegaan, was toen nog onzeker wanneer ze weer terug zou komen. Laat even weten wanneer je haar weer gespot hebt, als ik haar zie laat ik het wel weten.
het oog wil ook wat, hoe goed ze ook kan zuigen.Laat uw leuter maar eens leegzuigen door haar en je zal begrijpen waarom of al eens langs geweest bij haar?
volgens mij heet zij keila…hele dikke reet inderdaadKan iemand mij helpen aan de recensiepagina van de Dominaanse blonde jongedame die altijd met haar enorme achterwerk naar de straat toe staat de dansen?
Net zoals in de attractieparken? Is er ook een snelle toegang voor VIP?Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben
Volgens mij wil je ze gewoon allemaal voor jezelf houdenJongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben
Indien er fans zijn van Lorena in Doublet stenen passage die graag via pb ervaringen uitwisselen, geef een seintje kunnen we misschien ideeën opsteken van elkaar!"Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben." (# 2.730)
Een nummertje trekken om aan je trekken te komen na weken van trekken (of je trekken thuis hebben gekregen of steeds maar weer proberen om een winnend lot uit de Kinky-loterij te trekken) - en dan met zijn allen in die rij een lang gezicht staan te ...
Arme kaken van Lorena ... nee niet haar portemonnee.
Komt dinsdagHeeft iemand vandaag in de doubletstraat Roxy/Roksan gespot op nummer 26 of 26a?
Plus ze werken allemaal tot max. 16:30.Wel meer kans op afwerkseks denk ik. De dames hebben wat in te halen, zien een hoop mannen voor de deur staan wachten, en de meeste hebben momenteel minder werkuren per dag.
Ik heb haar in het verleden meermaals bezocht (2015 - 2016) toen ze nog héél dik was. Heb toen super hard tegen die dikke reet zitten stampen. Die liet ze constant blinken met olie. Nadat ze operatie ondergaan heeft haar niet meer bezocht. Vind haar niet meer zo knap als voorheen.Als iemand Cubaanse Katalina spot, kun je dat svp laten weten? Ze zat meestal naast Lorena (favoriet @Wandeleer) in Stenen passage.
Eagle ik ben ook een billenman zijn er raamprostituees in Den Haag met grote billen die het bezoeken waard zijn?Lorena is toch die dame in de stenen passage die altijd zit en er uitziet alsof ze gaat instorten zodra ze opstaat? Ik ben een billenman en mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen hoe knap een dame is, maar Lorena gaat echt een pasr stappen te ver. Tenzij je zelf ook flink wat kilometers hebt gemaakt uiteraard. Ze mag zo lekker pijpen, ik zou te bang zijn dat haar kunstgebit blijft haken op mn lul of ze een hartaanval oid krijgt.
Ja, ze..... ze zingt heeel erg vals en luid.........en het verhaal gaat dat niemand haar gezicht ooit heeft gezien, alleen haar kont....grapje, ze heeft eigenlijk best een mooi gezichtEnorme achterwerk, hele dikke reet, klinkt als muziek in de oren.
Maar heb geen thread over haar kunnen vinden en ze is niet bekend bij mij.
Iemand meer info over deze Keila?
Er zijn genoeg Latinas in de Doub met grote billen, als je een billenmans bent kom je daar zeker aan je trekkenEagle ik ben ook een billenman zijn er raamprostituees in Den Haag met grote billen die het bezoeken waard zijn?
@Eagle99, dat is inderdaad een goede omschrijving van Lorena. In ieder geval heeft ze een bewonderaar.Lorena is toch die dame in de stenen passage die altijd zit en er uitziet alsof ze gaat instorten zodra ze opstaat? Ik ben een billenman en mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen hoe knap een dame is, maar Lorena gaat echt een pasr stappen te ver. Tenzij je zelf ook flink wat kilometers hebt gemaakt uiteraard. Ze mag zo lekker pijpen, ik zou te bang zijn dat haar kunstgebit blijft haken op mn lul of ze een hartaanval oid krijgt.
Dat moet ik toch echter tegenspreken. Behalve die blonde in de Doublet witte passage en nog enkele zwarte dames in die andere ramen valt er echt niet veel te ontdekken. Behalve die ene dame in de stenen passage (een van de eerste ramen om de hoek zodra je binnenstapt). Zij staat ook nog op mijn lijstje. Is ook een latina die altijd op een stoel vlak aan het raam zit. Is te herkennen aan haar stijl bruin haar met een grote haarband in.Er zijn genoeg Latinas in de Doub met grote billen, als je een billenmans bent kom je daar zeker aan je trekken