Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJazeker.. dat krijgen de meeste hoor. Mits ze hier ingeschreven staan met een appartement of huis.TOZO?
reken daar maar niet op dat de straten weer open mogen vorige keren dat contactberoepen open mochten mochten sexwerkers ook nog niet aan de gangVolgens diverse bronnen mag vanaf zaterdag op afspraak naar kappers en andere contactberoepen. Hoogstwaarschijnlijk gaan de straten dan ook open!!!
wel toch, volgens mij werd de laatste keer geen onderscheid gemaakt...... en een afspraak doe ik op dezelfde manier als bij een turkse kapper..... die maak je een minuut van te voren.reken daar maar niet op dat de straten weer open mogen vorige keren dat contactberoepen open mochten mochten sexwerkers ook nog niet aan de gang
Werd vorige keer wel onderscheid in gemaakt kapper mocht eerder open dan sexwerk uitleg van Rutte was toen dat komt door het bijzondere karakter van het beroep zal nu wel weer zo zijn.wel toch, volgens mij werd de laatste keer geen onderscheid gemaakt...... en een afspraak doe ik op dezelfde manier als bij een turkse kapper..... die maak je een minuut van te voren.
Ik heb al 9 dagen niet geneukt
rutte moet zijn bijzondere bek een keer dicht houdenWerd vorige keer wel onderscheid in gemaakt kapper mocht eerder open dan sexwerk uitleg van Rutte was toen dat komt door het bijzondere karakter van het beroep zal nu wel weer zo zijn.
Ja, dat zou mooi zijn maar dat gaat deze pinokkio niet doenrutte moet zijn bijzondere bek een keer dicht houden
nou zeg............. wat een prestatiewel toch, volgens mij werd de laatste keer geen onderscheid gemaakt...... en een afspraak doe ik op dezelfde manier als bij een turkse kapper..... die maak je een minuut van te voren.
Ik heb al 9 dagen niet geneukt
Ik dacht eerst dat de 80 in je usernaam je geboortejaar was maar blijkt je leeftijd te zijn?ik ben benieuwd naar jullie recensies morgen, ik wacht het voorlopig even rustig af. Ik merk ook dat het al weer een tijd geleden was dat ik echt geil was, maar dat zal de leeftijd wel zijn.
Hahaha, zo oud ben ik nog niet.Ik dacht eerst dat de 80 in je usernaam je geboortejaar was maar blijkt je leeftijd te zijn?
Eten en een biertje doen kan ook lekker thuis. Neuken ligt voor vele toch wat andersVoor mij mochten de hoeren dicht blijven wil liever restaurants en theaters weer open kom zelf wel aan seks...wat een klotezooi deze politici!!! het is een schande dat een grote economische groep zoals restaurants worden uitgesloten en de hoeren weer open mogen die hier bijna geen belastingen betalen en hun verdiende geld meenemen naar Oostblok landen en hier nauwelijks deelnemen aan onze economie...
Ik niet, dus erg blij dat de ramen weer open gaan.kom zelf wel aan seks.