Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMooi moment om het wat rustiger aan te doen. Ook wat bij te sparen misschien voor een later moment.De meeste raamdames gaan terug naar familie deze periode, met de waarschijnlijk aankomende lockdown zullen de privé meiden het weer druk gaan krijgen..
Ik zie het nu al aan de stijgende prijzen.. €200 p/u is alweer de norm.
Missschien wel verplicht rustig aan doen, lijkt erop dat er vanavond een persconferentie komt waarin een lockdown aangekondigd wordt. Die zal dan wel morgen ingaan.Mooi moment om het wat rustiger aan te doen. Ook wat bij te sparen misschien voor een later moment.
Of de dames te "belonen" die vaste klanten opbouwen en gewoon dezelfde prijzen hanteren.
Was iets te voorbarig met deze reactie, maar waarschijnlijk nu toch een harde lockdown vanaf morgen. Afschuwelijk. Nu vind ik het wel weer jammer dat ik single ben....Waarschijnlijk zeer binnenkort weer een lockdown, dus neuk nog wat je neuken kunt.
Ik ook single wellicht kinky een idee vorige lockdowns niet gedaan maar nu denk ik van wel de hoge heren die dit beslissen gaan zelf zeker ook met hun lul in de lockdown dacht het niet.Was iets te voorbarig met deze reactie, maar waarschijnlijk nu toch een harde lockdown vanaf morgen. Afschuwelijk. Nu vind ik het wel weer jammer dat ik single ben....
Ik denk inderdaad ijdele hoop, zie:wellicht wishful thinking maar spreekt de overheid zichzelf hier niet tegen: https://www.rijksoverheid.nl/onderw...epen/kapper-masseur-en-andere-contactberoepen Met name de opmerking: "Er geldt een mondkapjesplicht, met uitzondering van behandelingen aan het gezicht en voor sekswerkers en hun klanten."
Overzicht coronamaatregelen: Nederland in lockdown
De snelle verspreiding van de omikronvariant moet worden vertraagd om de zorg voor iedereen toegankelijk te houden. Daarom gaat Nederland vanaf zondag 19 december tot en met in ieder geval vrijdag 14 januari 2022 in lockdown.www.rijksoverheid.nl
Ik geef er wel een slinger aan danDe meeste raamdames gaan terug naar familie deze periode, met de waarschijnlijk aankomende lockdown zullen de privé meiden het weer druk gaan krijgen..
Ik zie het nu al aan de stijgende prijzen.. €200 p/u is alweer de norm.
1000 keer denk ik inmiddelsIn het stamcafe Antwerpen al 100 keer gevraagd.
Zucht........Zijn de straten gesloten??
Zie nergens sekswerk verboden
Er zijn er al enkelen opgedoken in het Antwerpse schipperskwartier. Maar ook hier vele lege ramen, vele meisjes naar hun thuisland voor de eindejaarsfeesten.Waar zoeken/vinden we dvp tijdens de lockdown????
Tips mogen via PB
hou je wel geld over als weer open mag zal het dan dubbel zo lekker zijn of je kunt nu ook naar Belgie reizen daar zijn de dvp-ers nog wel openJa, was ik maar zo slim geweest