Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie vooral berichten van maanden terug. Mijn vraag was eigenlijk bedoeld als staan er vandaag dames met een grote kont en een mooi gezicht omdat ik zo richting doublet of Geleen wilEen vraag, die al heel vaak is gesteld. Zoek even op "dikke billen" of "dikke kont".
Ze sprak nederlands?Let op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
Let op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
Yessie bedoel jij? Latina? Milf met gigantische kont?Iemand enig idee waar die big butt latina is gebleven bij doubletstraat 31 k14 zat toen bijna altijd op die kamer in de avond. Heb haar een tijdje niet gezien en ook niet op een andere kamer.
Jij toevallig weleens Yessie gedaan? Of eventueel deze dagen gespot?Wat ik weet zijn de latinas daar goed in oosblok dames weet ik niet zo wie dat aanbied.
Jij toevallig weleens Yessie gedaan? Of eventueel deze dagen gespot?Wat ik weet zijn de latinas daar goed in oosblok dames weet ik niet zo wie dat aanbied.
Wat denk je?Vanavond even een rondje gelopen in de Doub. 1 dame viel me wel op. Ze stond met goed geoliede glimmende benen te pronken. Weet iemand wie dit is en is er een draadje van haar?
Ach vergeten! Ze stond op 26a K1 - avondshiftWat denk je?
Die heb ik ook een paar keer gezien.Ik was vanmiddag even in de Doub, er stond op 26a k2 (kamer naast Manuela )een lange geblondeerde dame, in tegenstelling tot de meeste dames, daar schat ik haar niet zo oud zo tussen de 25 en 30 jaar.
Ik heb deze dame vaker gezien, meestal overdag, maar ik heb haar sávonds ook wel eens gezien.
Iemand ervaring met haar?
ze staat er al een tijdje inmiddels, en volgens mij zijn is er nog geen recensie van haar. Ze heeft volgens mij alleen wat kleine borstjes, maar voor de rest heeft ze wel wat.Die heb ik ook een paar keer gezien.
Ze begint al in de ochtend.
Tijd terug werd er in dit topic door iemand naar haar gevraagd (met haar naam erbij volgens mij).