Thanks, enig idee wanneer ze op vakantie gaat ?Ja tot half 6.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks, enig idee wanneer ze op vakantie gaat ?Ja tot half 6.
Vandaag aanwezig rond het middaguurIemand een idee of Nena (Doublet 10) deze dagen aanwezig is?
Wil haar morgen graag bezoeken, maar niet voor niks naar Den Haag afreizen…
kom op zeg, blijf je aan de gang?Iemand toevallig Yessie gespot? Hoor het graag
Nee dat zeker niet,deze staan vrij . Misschien als je telkens om dezelfde dame vraagt, haar telnr te vragen . ( tip van Flip)Is het verboden om te vragen?
om elke dag het zelfde te vragen is behoorlijk irritant.Is het verboden om te vragen?
Dat klopt helemaal ,je moet ze zelf vragen als je bij een dame bent geweest. Maar om telkens dezelfde vraag te stellen...Het is not done ongevraagd tel nrs v dames onderling door te geven. Dame moet je kennen en dat zelf dan willen geven aan je.
Hé wijsneus ,jij vraagt telkens hetzelfde of een desbetreffende dame er is ,loop erlangs maak een afspraak en vraag haar telnr. Makkelijker kan niet , easy!Oké snap het, iemand telefoonnummer toevallig dan?
Nena ook vandaag aanwezic : gas geven Jantje, anders is ze zo weg...Iemand een idee of Nena (Doublet 10) deze dagen aanwezig is?
Wil haar morgen graag bezoeken, maar niet voor niks naar Den Haag afreizen…
Haha, helemaal voldaanNena ook vandaag aanwezic : gas geven Jantje, anders is ze zo weg...
Laat even weten wanneer ze er weer staat PaulusZojuist Angela Caramella gezien, Geleenstraat 128 k1.
Hé wijsneus ,jij vraagt telkens hetzelfde of een desbetreffende dame er is ,loop erlangs maak een afspraak en vraag haar telnr. Makkelijker kan niet , easy!Oké snap het, iemand telefoonnummer toevallig dan?
Klinkt wel spannendLet op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
Hahah ja dacht hetzelfde, misschien had je gewoon sjans.Hé wijsneus ,jij vraagt telkens hetzelfde of een desbetreffende dame er is ,loop erlangs maak een afspraak en vraag haar telnr. Makkelijker kan niet , easy!
Klinkt wel spannend
Lees de recensies?forse dame met grote billen?
Nog wat aanraders voor op de Doub? Hoor het graag.
forse dame met grote billen?
Probeer Jazmin op 24 als je van rijp houd zeker een aanraderforse dame met grote billen?
Ben er nooit geweest want ik vind haar echt te dik.....maar ze heeft altijd een vriendelijke lachProbeer Jazmin op 24 als je van rijp houd zeker een aanrader