Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenkom op zeg, het moet niet gekker worden met die vragen hier.Op welke dag heb je de gootste kans op echt grote borsten in de haagse straten?
Thursday Titty Daykom op zeg, het moet niet gekker worden met die vragen hier.
Volgens mij is maandag grote tieten dag.
Gisteren een andere dame op haar kamerIemand teresa doubletstraat K33 gespot toevallig?
Volgens mij komt ze pas in de loop van december.
Gisteren een andere dame op haar kamer
thanks man. gelukkig dor jouw gevonden en wat ik al dacht heel knap maar matig werk@Haquewest. Het moet Eda zijn. https://www.girlsreview.nl/threads/eda-roe-den-haag-doubletstraat-8-8a-k8.27043/
ik denk dat de meeste in december naar huis gaan voor de feestdagen broeder ik vind het nu al elke week steeds minder worden qua bezettingIs er vandaag nog wat te beleven in de Doubbie, of is het een dooie boel?
ik ben er twee weken voor het laatst geweest, en vond de bezetting toen ook al matig. Daarbij is het weer ook niet uitnodigend om te gaan.ik denk dat de meeste in december naar huis gaan voor de feestdagen broeder ik vind het nu al elke week steeds minder worden qua bezetting
Lorena, is daar vast wel voor te porren.Zijn er nog dames in de Doubletstraat die je klaar pijpen zonder condoom? Helaas kan ik niet meer klaarkomen van pijpen alleen als er een condoom om zit. Tips welkom, bij voorbaat dank.
Daar schijn je voor weinig geld heel der mondje vol te mogen spuiten heb ik uit betrouwbare bronnenLorena, is daar vast wel voor te porren.
Zoiets had ik ook gelezen.Daar schijn je voor weinig geld heel der mondje vol te mogen spuiten heb ik uit betrouwbare bronnen
Eens, alhoewel de dame zelf ermee instempt ja als je dat weet gaan meer mensen het proberenZoiets had ik ook gelezen.
Maar ik vind het wel triest, die gasten die voor een appel en een ei (€ 20,00 )bij haar gaan afdingen.
Ja tot half 6.Blonde Sandra uit de Geleen aanwezig ?