HetGeileBeertje
Vaste klant
Is Lisa van Doubletstraat 18k5 weer terug van vakantie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVertelde me dat ze rond de 25e weer terug zou zijn van vakantie, dat is dus alweer snel. Heb ook weer eens zin om haar flink te likkenwerkt Maya de Bij nog in de doublet of loop ik haar steeds mis?
Jawel toch? In die kleine open passage, aan het einde van de Hunsestraat.Sowieso niet op dat nummer, want dat bestaat niet.
Ja, normaal gesproken wel.Je bedoelt misschien 110, maar de naam zegt me niets. Werkte ze in de avond?
Een volslanke Armeense inderdaad, begint vanaf 18:00Ja, normaal gesproken wel.
Net even de plattegrond gecheckt, het is inderdaad nummer 110. Raam K8.
Ik kan bevestigen dat ze er inderdaad weet is.July van Geleenstraat 72b k2 is morgen (24 augustus) vanaf 10:00 uur weer terug.
Oh fijn, ze werkt er nog. Ze is echt een lekkerding.Een volslanke Armeense inderdaad, begint vanaf 18:00
Normaal doordeweeks behalve woensdag, maar ik heb haar deze week alleen op maandag gezien.
Het zou kunnen dat ze op vakantie is, de volsanke dame die normaal links van haar zit op k7 heb ik ook al een tijdje niet meer gezienOh fijn, ze werkt er nog. Ze is echt een lekkerding.
Ja klopt.Het zou kunnen dat ze op vakantie is, de volsanke dame die normaal links van haar zit op k7 heb ik ook al een tijdje niet meer gezien
Ze begint sowieso pas op z'n vroegst vanaf 17:00 dus kun je beter vanaf dan informerenJa klopt.
Weet iemand of deze Armeense dame op 110 K8 er nu toevallig is?
Is Lisa van Doubletstraat 18k5 weer terug van vakantie.
Vandaag weer aanwezigWerkt Amanda, k8, alweer?
Dank alvast!
dit kan je beter even in een recensie schrijven.Heren ik heb een kut ervaring bij Anastasia gehad had 50 euro betaald ff pijpen en maar 2 standjes wtf. Toen ik de 3e wou doen haalde ze hem eruit en ging ze zeggen this is my normal service dikke vinger hoor. En wou ze alleen maar me af trekken en niet meer sex hebben? Ik ga al jaren en bij zeker 80% van de dames is het pijpen en neuken 3 standjes en meer is extra. Het gaat om die blondine Anastasia naambordje Geleenstraat pfff 50 euro en niet klaar gekomen
Ja ik kon haar niet vinden excusesdit kan je beter even in een recensie schrijven.
Gaat het om onderstaande dame?Ja ik kon haar niet vinden excuses