was dat dan niet voor Manuela?Ze was druk bezet, stonden paar man te wachten in de gang daar tegenove
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwas dat dan niet voor Manuela?Ze was druk bezet, stonden paar man te wachten in de gang daar tegenove
Wie is datwas dat dan niet voor Manuela?
en je hebt een goed uitzicht op een deel van de dames.Het is gewoon een lekkere plek om even te hangen want je staat nergens bij een dame vol voor het raam
Is dit de Roemense met kort blond haar die ook in Amsterdam stond ?Alina van Geleenstraat 110 k2 komt maandag weer terug.
Ik denk dat jij de Alina van Geleenstraat 23 k7 bedoelt.Is dit de Roemense met kort blond haar die ook in Amsterdam stond ?
Ja dat kan ook ze had vaak een rood pakje aan is die er nog ?Ik denk dat jij de Alina van Geleenstraat 23 k7 bedoelt.
Zie #14917.Alina 110 nog niet terug? @Paulus2
Nee, niet Leyla.Midden in de Geleenstraat is waarschijnlijk nummer 100? Andere ramen zijn er niet boven. Misschien Leyla?
Die zou wel kunnen ja, heb net op Google maps gecheckt, tis nummer 122 volgen mij ja.Mogelijk bedoel je Sonja, maar die werkt weliswaar op de 1e etage, maar haar raam is 122 k4.
Nee, ze heeft geen advertentie.
Je zal moeten proberen om een keer bij haar binnen te komen en evt haar telefoonnummer vragen.
Meestal werkt ze ook op maandag overdag.
Vandaag weer terug.Alina 110 nog niet terug? @Paulus2
Haha dat meen je niet. Vorige week zondag was ik er en toen was ze er niet. En ja hoor ik kom een zondag niet en ze is er.Nee, niet Leyla.
Die zou wel kunnen ja, heb net op Google maps gecheckt, tis nummer 122 volgen mij ja.
Heeft ze een online advertentie dat je weet? Zou graag met haar willen afspreken .
Dank. Ik weet dat zij inderdaad maandag overdag werkt maar ik kan dan niet. Het moet echt in de avond gebeuren of in het weekend. Ik heb haar eens op een woensdagavond bezocht. Weet niet of dat puur toeval is of dat zij toch regelmatig een woensdagavond werkt. Aankomende woensdagavond kan ik bijvoorbeeld naar Den Haag.Ik heb Sonja zojuist gezien.
Hartelijk dank Paulus! Hier kunnen we wat mee. Hopelijk tref ik haar dan eens op een van die avonden. Recensie volgt dan zekerZie mijn aangepaste bericht.