Voormalig lid 13655
Newbie
- 21
- 11/07/22
- 5
Weet iemand (@ Paulus) of Sandra Geleen 23/3 vanavond aanwezig is?
Soms werkt ze ook 's avonds ?
Soms werkt ze ook 's avonds ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag is ze aanwezig.Normaal doordeweeks behalve woensdag, maar ik heb haar deze week alleen op maandag gezien.
Ze heeft geen recensie op GR.Heren kan ik niet meer zoeken?
Ik kan geen recentie vinden van de bulgaarse Meesteres Cindy geleenstraat 76.
misschien even handig om te melden, dat dit een dame is in de Doublet,Naast Jazmin stond gister een zekere Gabriella. 24 k3. Klein van stuk maar lekkere dikke jetsers... kan geen topic vinden wilde ff recensie achterlaten...
Volgens mij op de andere website....staat veel sm met frank kinky en mannen met vuisten in de kont....voor de liefhebbers daarohZe heeft geen recensie op GR.
Er wordt überhaupt vergeleken met hookers niet veel over SM-dames geschreven hier.
De avond dames beginnen na 6, maar het ligt ook aan de dame hoe laat zij begint. Sommige beginnen wat later heb ik gemerkt.Beste mede wandelaars hoe laat beginnen de avond dames ong na 6 uur?
De vier vuisten slaan op holen mannen met vuisten in de kont
zo onsamenhangend dat jij zelfs snapt dat t op de doublet is... en de meeste slimmerikken snappen dat 24 k3 helemaal niet bestaat in de geleen of hunse... ...misschien even handig om te melden, dat dit een dame is in de Doublet,
Want zoals jij het schrijft is het een onsamenhangend verhaal.
Inderdaad, dit is het topic op "de andere website": https://www.citygirl.nl/node/31744Volgens mij op de andere website....staat veel sm met frank kinky en mannen met vuisten in de kont....voor de liefhebbers daaroh
Thanx @Paulus2 ik was helemaal in de veronderstelling dat ze zich anders voorstelde. Dan zal ik haar recenties aanvullen.@Lucky_Rigger
De dame uit de Hunsestraat is inderdaad Didi.
zeker wellos van claudia zijn er meer dames in de doub die cim en pcz doen?
Is er dame die je zou aanraden? Ik heb zelf een zwakte voor latinaszeker wel
Anna Doubletstraat 1 linker raam als je haar 50 euro betaald en je vraagt of ze je wil pijpen zonder condoom doet ze dat ze is een Colombiaanse vrouw wel op leeftijd ik denk nu dat ze 63 is maar dat zou ik haar niet geven ik dacht dat ze er vaak is tot de avond 22:00 uurIs er dame die je zou aanraden? Ik heb zelf een zwakte voor latinas