Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn vandaag 98 k1.Vandaag is Linda weer in de Geleenstraat 98 k3.
Dames allemaal onzichtbaar...wandelaars vol herkenbaar in beeld......behalve hijzelf want hij heeft weerspiegeling van hemzelf wel onzichtbaar gemaakt... Niemand heeft hier wat aan....denk dat YT het laat staan want gefilmd op de openbare weg...dames op privé terrein ... wen er maar aan want in de toekomst lopen er meer met onzichtbare camera's rond...Wauw, deze gast filmt gewoon iedereen zonder te blurren
Dus voor de mensen die waarde hechten aan hen privacy, denk 2x na voordat je gaat wandelen
Er was toch maar een fimpje?Ik heb in ieder geval YouTube gevraagd het eerste filmpje te verwijderen.
Staat ze er nog? Weet iemand tot hoelaat ze werkt?En vandaag 98 k1.
Op nummer 4 zie ik meestal slange dsmes met zwart haar staan en 1 curvy maar dats is der sws nietIk gok (blonde) Andra..
las laatst dat ze ergens op nummer 4 was gesignaleerd.
Recensie - Andra, Den Haag, Doubletstraat 16a k1
Andra is de DVP die ik het meest bezocht heb van allemaal. Ik denk dat ik haar wel een jaar of 2 bezocht heb. Ze heeft een heel groot 2 persoons bed waar we altijd de spannendste avonturen beleefde. Ik had gewoon echt het gevoel dat ik haar meest favoriete klant was :D maar daar ben ik vast...www.girlsreview.nl
Andra staat meestal op 16 of op 4.Op nummer 4 zie ik meestal slange dsmes met zwart haar staan en 1 curvy maar dats is der sws niet
Daar zat ik ook aan te denken, Nou vind ik dat chubby wel meevallen, en ik schat haar qua leeftijd een jaar of 35 a 36, maar zeker geen 45.Ik gok (blonde) Andra..
las laatst dat ze ergens op nummer 4 was gesignaleerd.
Recensie - Andra, Den Haag, Doubletstraat 16a k1
Andra is de DVP die ik het meest bezocht heb van allemaal. Ik denk dat ik haar wel een jaar of 2 bezocht heb. Ze heeft een heel groot 2 persoons bed waar we altijd de spannendste avonturen beleefde. Ik had gewoon echt het gevoel dat ik haar meest favoriete klant was :D maar daar ben ik vast...www.girlsreview.nl
Slechte zaak dit.. wat een klootzak zeg!Wauw, deze gast filmt gewoon iedereen zonder te blurren
Dus voor de mensen die waarde hechten aan hen privacy, denk 2x na voordat je gaat wandelen
Je bent een heldDat is Silvana, werkt meestal maandag, vrijdag en/of zaterdag.
Een vrouw die 2 meter is ? lijkt mij meer een chick with a dick dan een vrouw.Let wel dat ze niet 100% vrouw schijnt te zêhn
Let wel dat ze niet 100% vrouw schijnt te zêhn
Antonia heh ahah, ik dacht ook gelijk aan mijn laatste slechte bezoek bij haar, stomme trut dat ze is. Ze is gewoon een TMM voor mij.Slechte zaak dit.. wat een klootzak zeg!
Krijg ook gelijk flashbacks naar een zeer matige date met een dame die ik zichzelf op zie maken
Toen ik haar zag dacht ik dat dus ook.Let wel dat ze niet 100% vrouw schijnt te zêhn
Die jaAntonia heh ahah, ik dacht ook gelijk aan mijn laatste slechte bezoek bij haar, stomme trut dat ze is. Ze is gewoon een TMM voor mij.
Toen ik haar zag dacht ik dat dus ook.