Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...aarheid-antwerp-10-miles-zondag-27-april-2025 lees ik dat de Waaslandtunnel afgesloten is tot 21u vanavond door de 10 Miles. Had niet verwacht dat die zo lang dicht zou blijven.

Iemand een idee wanneer het feestgebeuren na de 10 Miles gedaan is vanavond? Ga misschien nog een stapje doen vanavond naar Antwerpen. Maar heb geen zin om bijv. lang parking te moeten zoeken of tussen te veel volk rond te moeten lopen.

Thx, ik moet mijn vraag wat verfijnen. Welke weekavond is het minst interessant, elke week opnieuw dus
Maandagavond is het wat kalmer volgens velen.
Maar dat is meestal mijn wandelavond en toch vind ik steeds zonder problenen mijn gading. Dus denk dat je elke weekdag wel voldoende aanbod zal hebben.
Op https://www.slimnaarantwerpen.be/nl...aarheid-antwerp-10-miles-zondag-27-april-2025 lees ik dat de Waaslandtunnel afgesloten is tot 21u vanavond door de 10 Miles. Had niet verwacht dat die zo lang dicht zou blijven.

Iemand een idee wanneer het feestgebeuren na de 10 Miles gedaan is vanavond? Ga misschien nog een stapje doen vanavond naar Antwerpen. Maar heb geen zin om bijv. lang parking te moeten zoeken of tussen te veel volk rond te moeten lopen.
Denk dat bij avondshift rond 21u de lopersgekte al lang gedaan is.
Dan zal het wel weer wandeltijd zijn...

Thx, ik moet mijn vraag wat verfijnen. Welke weekavond is het minst interessant, elke week opnieuw dus
Zoals @Brouwer02 zei is maandag een rustigere avond qua dames en wandelaars. Dus als je niet graag drukte (en groepen dronkaards) in de straat hebt is maandag (en zondag ook wel) ideaal. Wat minder dames aanwezig en ze stoppen dan vaak ook wat vroeger, bijvoorbeeld 2u i.p.v. 5u 's nachts. Minder maar nog altijd ruime keuze.
Wil je maximale keuze en ambiance in de straat: vrijdag en zaterdag.
De andere weekdagen zitten er wat tussenin en kan nogal verschillen van de ene week tegenover de andere, althans dat is mijn ondervinding.

Zelf vind ik elke avond goed eigenlijk 😅

Ik wandel vooral in Gent en Brussel, maar deze week zal ik nog eens de nachtshift in Antwerpen kunnen meemaken. Iemand toevallig aanraders? Zeker gezien Pasen zijn er wellicht ook heel wat afwezig. Mag ook via PB. Merci!

Bedankt! Heft ze echt nog geen thread?

Benieuwd naar jouw ervaring ermee!

Terug
Bovenaan Onderaan