Ze heeft een "vriend" dus voorlopig is ze er niet meer en wellicht nooit meerEr word gezegd dat ze schijnt gestopt te zijn.
Dus het is niet zeker. Wellicht kan @Liamg888 zeggen hoe hij aan deze informatie komt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft een "vriend" dus voorlopig is ze er niet meer en wellicht nooit meerEr word gezegd dat ze schijnt gestopt te zijn.
Dus het is niet zeker. Wellicht kan @Liamg888 zeggen hoe hij aan deze informatie komt.
die was er al jaren dus dat zeg niks broeder @Liamg888Ze heeft een "vriend" dus voorlopig is ze er niet meer en wellicht nooit meer
een vriend of een pooier, of is hij het allebeiZe heeft een "vriend" dus voorlopig is ze er niet meer en wellicht nooit meer
die was er al jaren dus dat zeg niks broeder @Liamg888
meer weet ik nieteen vriend of een pooier, of is hij het allebei
Zegt zeker niks.. De meeste dvp's zijn gewoon getrouwd of hebben een vriend.Ze heeft een "vriend" dus voorlopig is ze er niet meer en wellicht nooit meer
Hunze 4 K5 is het tweede raam vanaf de Geleen AndreaIk wil binnenkort op een dinsdag of woensdag voor de eerste keer naar dvp, dit zal rond 12.00 in de middag zijn, mijn vraag is zijn er dan al veel dames ?
en waar kan ik het beste zijn in de Geleenstraat of doublet straat ?
Misschien is die vriend rijk geworden. Uiteindelijk wel beter voor mij.meer weet ik niet
Andra nietZegt zeker niks.. De meeste dvp's zijn gewoon getrouwd of hebben een vriend.
Ze had vroeger eerder 50 euro gevraagd. Toen het rustiger werd vroeg ze weer 40 euro.Vanmiddag zag ik in de Doublet bij Antonia op 75 k4 een bordje met vanaf 50 euro bij het raam hangen. Dat tientje extra zal wel zijn voor dat handje dat je er van haar altijd bij krijgt
Is Antonia een Latina of een Roemeense?Neem van mijn aan dat er genoeg zijn die haar wel €50 waard vinden, anders was ze vanzelf teruggegaan naar €40.
Als er geld bij moet houd het snel op.
misschien dat ik haar van gezicht ken, maar ik kan mij daar niet zo snel een gezicht bij voorstellen.Ze gaat wel weer 40 euro vragen.
Antonia is Roemeens en best lang 1.70-175m
75k4 niet te missen
Wat oudere dame met bril en cupje B? Beetje mollig was ze?Weet iemand of Daniela (volgens mij Bulgaars) nog op de doublet straat 20 zit? Of waar ze anders naar toe is gegaan? Ze zat tot november zoiets in Antwerpen..
De naam zegt mij helemaal niets, in welk pand werkt ze?Is Lorena -Cubaanse- op dinsdag aanwezig?
Ik spreek over de Geleenstraat.
Was eind 30 zoiets, begin 40. Niet persee mollig. Best knap en best wat tatoeagesWat oudere dame met bril en cupje B? Beetje mollig was ze?
Heeft ze een bril? Zoja had ik haar enkele keren gespot in de rose passage k3.Was eind 30 zoiets, begin 40. Niet persee mollig. Best knap en best wat tatoeages
Deze dame is al langer actief in de stenen passage, ik heb haar al divers keren gezien, ze is niet de jongste meer, zeker veertig plus, Ik dacht dat haar naam Sofia is.Vandaag rondje passage onder lunchtijd; op 11/25 K03 stond een donkere dame met bordje Joyce massage die ik daar niet eerder heb gezien.